REKRUTACJA

Szukaj

Statystyka

Odsłon : 1154272
Język angielski dla przedszkolaków
25 czerwca 2020 r.

3-4 latki

Kolorujemy po numerkach (obrazek r 1):

1. pomarańczowy

2. niebieski

3. biały

4. jasny niebieski

5. żółty

6. brązowy

7. różowy

8. czerwony


5-6 latki

Kolorujemy po numerkach (obrazek nr 2):

1. żółty

2. czerwony

3. zielony

4. jasny zielony

5. niebieski

6. różowy

7. czarny

 
23 czerwca 2020 r.

3-4 latki

https://www.youtube.com/watch?v=EcBhiDqyibo – morska piosenka. Słuchamy piosenki  oraz powtarzamy słówka:

 

beach  - plaża

I like the beach – lubię plażę

starfish – rozgwiazda

clam – małż

lobster – homar

puffer fish – rozdymka tygrysia


5-6 latki

https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI – wakacyjna piosenka. Słuchamy oraz powtarzamy słówka związane z czynnościami.

 

Refren:

What do you like to do in the summer?  - Co lubisz robić w lecie?

In the summer

What do you like to do in the summer?

In the summer

Zwrotka:

I like to swim – lubię pływać

I like to bike – lubię jeździć na rowerze

I like to surf  - lubię surfować

I like to hike  - lubię wędrować

Refren:

What do you like to do in the summer?

In the summer

What do you like to do in the summer?

In the summer

Zwrotka:

I like to read – lubię czytać

I like to camp  - lubię obozować

I like to play  - lubię grać

I like to dance  - lubię tańczyć

Refren:

What do you like to do in the summer?

In the summer

What do you like to do in the summer?

In the summer

Swim

Bike

Surf

Hike

Read

Camp

Play

Dance

Refren:

What do you like to do in the summer?

In the summer

What do you like to do in the summer?

In the summer

 
18 czerwca 2020 r.

3-4 latki

Piosenka ruchowa: https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE . Tańczymy do muzyki w taki sam sposób, jak stworki na teledysku (dance – tańczymy, hop – skaczemy, skip – przeskakujemy z nogi na nogę, twirl – kręcimy się) , ale na słowo freeze zatrzymujemy się.


5-6 latki

Piosenka ruchowa: https://www.youtube.com/watch?v=388Q44ReOWE .Wykonujemy te same czynności, które wykonują dzieci na teledysku. Na słowo „freeze” stajemy nieruchomo.  Od 2:38 wykonujemy czynności w parze.

 
9 czerwca 2020 r.

3-4 latki

Zabawa w „What’s missing?” – czego brakuje?

Rysujemy na kartce kilka konturów twarzy. Na każdej powinno czegoś brakować. Zadaniem dziecka jest odgadnąć, która to brakująca część twarzy.


5-6 latki

Zabawa w „Simon says” – Simon mówi…

Zabawa we wskazywanie poszczególnych części ciała. Osoba, która prowadzi zabawę wydaje polecenia: Simon says touch your (head) – tutaj wybieramy część ciała. Zadaniem drugiej osoby jest poprawne wskazanie danej części ciała. Ale uwaga, jeżeli osoba prowadząca nie powie „Simon says…” tylko samo „touch your (nose)”, dziecko nie powinno wskazać żadnej części ciała.

 
2 czerwca 2020 r.

3-4 latki

https://www.youtube.com/watch?v=sfFwo7iQsDw – Piosenka „Five little monkeys”. Ćwiczymy liczenie od 5 do 1, słówka “jump”- skakać, „call” – dzwonić, „doctor” – lekarz oraz “monkey” – małpka.


Five little monkeys jumping on the bed - skaczemy


One fell off and bumped his head – przewracamy się


Momma called the doctor – szybko wstajemy i naśladujemy mamę dzwoniącą przez telefon


and the doctor said "No more monkeys jumping on the bed!" – wcielamy się w lekarza i grozimy palcem, że nie wolno skakać na łóżku


Liczymy w dół i powtarzamy czynności z pierwszej zwrotki.


Four little monkeys jumping on the bed

One fell off and bumped his head

Momma called the doctor and the doctor said "No more monkeys jumping on the bed!"


Three little monkeys jumping on the bed

One fell off and bumped her head

Momma called the doctor and the doctor said "No more monkeys jumping on the bed!"


Two little monkeys jumping on the bed

One fell off and bumped his head

Momma called the doctor and the doctor said "No more monkeys jumping on the bed!"


One little monkey jumping on the bed

She fell off and bumped her head

Momma called the doctor and the doctor said "No more monkeys jumping on the bed!"


5-6 latki

https://www.youtube.com/watch?v=BKvYTrOb58k – praca plastyczna oraz piosenka z Caitie.


Oglądamy jak Caitie wykonuje tubę imitująca deszcz (rain). Możemy taką samą tubę przygotować w domu. Następnie śpiewamy piosenkę o deszczu, naśladując gesty Caitie:


Rain, rain, go away
Come again another day
Daddy wants to play
Rain, rain go away

Rain, rain, go away
Come again another day
Mommy wants to play
Rain, rain, go away

Rain, rain, go away
Come again another day
Brother wants to play
Rain, rain, go away

Rain, rain, go away
Come again another day
Sister wants to play
Rain, rain, go away

Rain, Rain, go away
Come again another day
All the family wants to play
Rain, rain, go away

 
28 maja 2020 r.

3-4 latki

Piosenka „One Little finger”: https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ – Śpiewamy i pokazujemy paluszkiem części ciała: head, nose, chin, arm, leg, foot. Na końcu pokazujemy jeszcze raz części ciała, ale zaczynając tym razem od dołu.


5-6 latki

https://www.youtube.com/watch?v=WKYEJlrg-C0 – „Healthy smiles” – lekcja o zdrowym uśmiechu. Lekcja składa się w piosenek, gier, doświadczeń i pracy plastycznej. Oglądamy oraz bierzemy udział w zabawach naśladując Caitie.

 
26 maja 2020 r.

3-4 latki

Kartka dla Mamy. Proszę, aby dzieci pokolorowały kartkę oraz w środku narysowały prezent dla Mamy (załącznik). Wręczając kartkę Mamie mogą powiedzieć Happy Mother’s Day!


5-6 latki

Piosenka na Dzień Mamy. Proszę, aby dzieci posłuchały piosenki z okazji Dnia Mamy.  Mogą następnie spróbować zaśpiewać ją z pomocą dorosłego.

https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo


Tekst do piosenki:


Mother's Day

Mother's Day

Happy Mother's Day

Here's a gift I'll give to you on this Mothers Day.


I'll clean my room,

I'll make my bed,

I'll put my toys away.

I'll be good just for you on this mother's day.


Mother's

Day Mother's

Day Happy Mother's Day

Here's a gift I'll give to you on this Mothers Day.


I'll clean my room,

I'll make my bed,

I'll put my toys away.

I'll be good just for you on this mother's day.


 
21 maja 2020 r.

3-4 latki

Piosenka ruchowa o zwierzątkach.

https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A - proszę powtarzać nazwy zwierzątek z piosenki oraz naśladować ruchy chłopca z teledysku.


5-6 latki

Zabawa w kalambury.

Zabawa polega na tym, że jedna osoba losuje jedną kartę ze zwierzątkiem (z poprzednich zajęć) , a następnie naśladuje to zwierzątko. Zadaniem pozostałych osób jest odgadnąć, co to jest.

 
19 maja 2020 r.

3-4 latki

Nawiązując do ostatniej piosenki o kaczuszkach, kolorujemy kaczą mamę z kaczuszkami i liczymy na głos ile jest małych kaczuszek.


5-6 latki

Gra w memory. Należy wydrukować dwie karty oraz wyciąć każde zwierzątko osobno. Następnie kładziemy karty drukiem do dołu i odwracamy po dwie, starając się znaleźć parę.  Chętni mogą pokolorować zwierzątka. Przed rozpoczęciem gry, warto posłuchać jeszcze raz piosenki o zwierzątkach wiejskich z poprzednich zajęć.

 
14 maja 2020 r.

 

3-4 latki

https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo – piosenka o mamie i małych kaczuszkach. Proszę, aby dzieci powtórzyły nazwę kaczki - „duck”. Następnie proszę, aby dzieci obejrzały teledysk i liczyły małe kaczuszki razem z kaczą mamą. Na koniec proszę się zapytać dziecka, dlaczego kacza mama była smutna (sad).

 

5-6 latki

https://www.youtube.com/watch?v=bV8MSaYlSbc – zwierzątka na wsi. Proszę powtarzać nazwy zwierzątek po nagraniu. Następnie proszę, żeby dziecko wybrało swoje ulubione zwierzątko i użyło konstrukcji  „I like…”. Np. „I like sheep” – lubię owieczki.

 
WTOREK 12 maja 2020

 

3-4 latki

Zabawa w „I see something…”

Zabawa w szukanie przedmiotów w danym kolorze.

Zanim zaczniemy zabawę, możemy powtórzyć z dziećmi kolory z pomocą piosenki:

https://www.youtube.com/watch?v=pUPM3DtK9so

Zabawa polega na tym, że jedna osoba (może to być zarówno dziecko jak i dorosły) wybiera przedmiot i mówi „I see something  (yellow)”. Zadaniem drugiej osoby jest odnaleźć ten przedmiot. Po znalezieniu odpowiedniego przedmiotu, zamieniamy się rolami.

 

5-6 latki

Zabawa w ciasteczko

Do zabawy w ciasteczko potrzebujemy minimum 3 osoby oraz plastikowe ciasteczko lub wykonane z tektury.

Zabawa polega na tym, że wybieramy osobę, która schowa ciasteczko. Pozostałe osoby siadają w kółeczku na kolanach, pochylają się do przodu i zamykają oczy.  Osoba chowająca ciasteczko chowa tak ciasteczko wybranej osobie, żeby nie było one widoczne dla innych. Gdy już to zrobi, siada wraz z pozostałymi graczami w kółeczku, a reszta uczestników prostuje się. Zaczyna się wtedy zabawa z rymowanką.

Link do rymowanki:

https://www.youtube.com/watch?v=OzKY5YHnOTg

 

Who took the cookie from the cookie jar? – wszyscy pytamy się kto zabrał ciasteczko
Panda took the cookie from the cookie jar. – tutaj podajemy imię osoby, którą podejrzewamy o zabranie ciasteczka
Who me? - pyta osoba podejrzewana
Yes, you! – odpowiadają wszyscy
Not me! – mówi osoba podejrzewana i wstaje, żeby pokazać, że nie ma ukrytego ciasteczka
Then who? – pytają wszyscy
Rabbit! - osoba podejrzewana, wybiera następną osobę, która może mieć ciasteczko

I wyliczanka zaczyna się od nowa

Who took the cookie from the cookie jar?
Rabbit took the cookie from the cookie jar.
Who me?
Yes, you!
Not me!
Then who?
Bear!

Who took the cookie from the cookie jar?
Bear took the cookie from the cookie jar.
Who me?
Yes, you!
Not me!
Then who?
Penguin!

Who took the cookie from the cookie jar?
Penguin took the cookie from the cookie jar.
Who me?
Yes, you!
Not me!
Then who?
Kangaroo!

Who took the cookie from the cookie jar?
Kangaroo took the cookie from the cookie jar.
Who me?
Yes, you!
Okay, okay…I took the cookie.
I took the cookie from the cookie jar.
The yummy, yummy cookie from the cookie jar.
Are you hungry?
Uh-huh.
Let’s share!
Okay!

Who wants some cookie?
I do! Me, me, me!
Cookie, please!
Here you go!
Thank you.
I want some cookie!
Thank you.

 

 
« pierwszapoprzednia12następnaostatnia »

Strona 1 z 2


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: free domain hosting no ads top celebrities Valid XHTML and CSS.