REKRUTACJA

Szukaj

Odwiedziny

Odsłon : 1292406
Sprawozdanie z wycieczki klas szóstych

15 maja pojechaliśmy na czterodniową wycieczkę na Kielecczyznę. W wycieczce uczestniczyły obie szóste klasy.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Muzeum im. Przypkowskich w Jędrzejowie. Braliśmy udział w lekcji muzealnej na temat słonecznego pomiaru czasu. W Kielcach obejrzeliśmy ulicę Sienkiewicza i Pałac Biskupów Krakowskich. Drugiego dnia zdobyliśmy Święty Krzyż - symbol Gór Świętokrzyskich. Następnie zagłębialiśmy tajniki kopalni krzemienia pasiastego w Krzemionkach, a także zwiedziliśmy fragment trasy podziemnej. Po obiadokolacji spędziliśmy miło czas na terenie ośrodka grając w gry na świeżym powietrzu. Trzeciego dnia wyruszyliśmy do Sandomierza - "Śladami Ojca Mateusza", gdzie odwiedziliśmy gotycki Ratusz, Dom Długosza, barokową Synagogę, Zamek oraz Ucho Igielne. Przeszliśmy również Podziemną Trasę Turystyczną, czyli systemem piwnic z XIV w., która znajduje się nawet do 12 m pod Rynkiem. Wieczorem zorganizowana została dyskoteka. Ostatniego dnia wycieczki wspięliśmy się na wieżę w Chęcinie i obejrzeliśmy miasto położone poniżej budowli. Jako ostatnią atrakcję biuro podróży przygotowało Centrum Nauki Leonarda da Vinci, gdzie spędziliśmy półtorej godziny na nauce o ludzkim ciele.

18 maja wieczorem wróciliśmy do domu zmęczeni, ale szczęśliwi.

Martyna, kl. VIa

Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: business hosting php hosting Valid XHTML and CSS.