REKRUTACJA

Szukaj

Odwiedziny

Odsłon : 1173593
Archiwum rok szkolny 2016/2017
Smart Kids, Smart City - czyli 4d tworzy i poznaje innowacje!

3 kwietnia klasa 4d wraz z p. Ewą Gil. Martyna Drzewiecką i Beatą Waincetel-Tabor wzięła udział w cyklu warsztatów i wykładów promujących ideę Smart City Wrocław.

Podczas spotkania młodzi wrocławianie dowiedzieli się czym jest idea Smart City, jakie są jej główne założenia, jakie korzyści oferuje mieszkańcom? Po części teoretycznej uczniowie mieli okazji zobaczyć, jak działa drukarka 3d oraz stworzyć swojego skana. Część warsztatowa polegała na zaprojektowaniu gry logicznej, która miała wiązać się z tematem przewodnim cyklu i promować Wrocław. 4d, ograniczona tylko czasem i małym pudełkiem, stworzyła niezwykle kreatywne gry, które być może będą miały szansę zostać opracowane
i wydane. 17 maja odbędzie się konferencja, na której podsumowane zostaną wszystkie działania projektu 3d Smart Kids.

 
Wystawa "Wiosenny Piknik" autorstwa Moniki z klasy piątej

W naszej szkole wiosna zawitała już na dobre. Wszędzie jest kolorowo, wokół jest wiele kwiatów i coraz częściej z za chmur wychodzi słońce. Korzystając z tej pozytywnej aury,
24 marca w bibliotece szkolnej z inicjatywy uczennicy piątej klasy Moniki Wójcik odbyl się wernisaż wystawy WIOSENNY PIKNIK jej autorstwa. Artystka zaprezentowała nam apetyczne smakołyki, na widok których aż ślinka ciekła. Niestety każdy ogładąjący musiał obejść się smakiem ponieważ wszystkie ciasteczka, torciki, hamburgery... były z modeliny.
Goście  zaproszeni na to wydarzenie byli bardzo zainteresowani tworczością Moniki. Uważnie przyglądali się każdemu szczegółowi i zadawali wiele pytań dotyczacych  prac.  Nie brakowało miłych słów, na które zdecydowanie zasłużyła młoda artystka.
Na zakończenie goście mogli zobaczyć wcześniejsze prace utalentowanej uczennicy. Pani Barbara Biedrońska pokazała jej portret wykonany przez Monikę kiedy była pierwszoklasistką oraz jej opowiadanie wraz z ilustracją zamieszczone w zbiorze opowiadań  " O czym piszą dzieci" wydane przez naszą szkołe. ( Książka dostępna jest w naszej bibliotece.)
Na koniec serdeczne podziękowania dla Pani Barbary Bierońskiej za miłe przyjęcie i udostępnienie przestrzeni w bibliotece szkolnej na tą wystawe oraz dla Dominiki Lasoty, Mariki  Polus i Klary Smalec za pomoc w realizacji wystawy.
Prace Moniki można oglądać do końca kwietnia więc jeśli jeszcze nie udało się Wam ich zobaczyć zapraszam do biblioteki szkolnej.

 
Z wizytą u prezydenta

W dniu 24 marca pięcioro przedstawicieli z każdej klasy czwartej udało się na spotkanie z prezydentem Wrocławia - panem Rafałem Dutkiewiczem. Niestety, zamiast pana prezydenta, pochłoniętego obowiązkami służbowymi, z naszą delegacją spotkał się jego zastępca pan Maciej Bluj. Mimo to, mogliśmy zadać mu wcześniej przygotowane do włodarza Wrocławia pytania, a także zwiedzić gabinet pana Rafała Dutkiewicza. Wiceprezydent podzielił się z nami swoim zdaniem na temat smogu, korków a także schronisk dla zwierząt. Po wizycie w gabinecie zostaliśmy oprowadzeni po sali sesyjnej, poznaliśmy tajniki pracy radnych, a wisienką na torcie było zwiedzanie ratusza. Teraz pozostaje nam tylko opowiedzieć o wrażeniach swoim klasom.

 
Majsterkowo

Wiosna jest czasem budzenia się przyrody do życia. W celu zaproszenia wiosny do naszej szkoły, klasa druga udała się na warsztaty Majsterkowo do Castoramy. Dzieci z pomocą wykwalifikowanych pracowników Castoramy własnoręcznie ozdobili doniczki i posadzali kwiatki, które pięknie zdobią salę lekcyjną.

Ideą  warsztatów Majsterkowo jest rozwijanie u dzieci zdolności manualnych, pobudzanie wyobraźni a także zwiększenie ich świadomości ekologicznej oraz rozwijanie zainteresowań w kierunku majsterkowania. Na koniec zostaliśmy oprowadzeni po sklepie. Była to bardzo przyjemna a przede wszystkim praktyczna wycieczka, która rozbudziła pasję dzieci do majsterkowania.

ZEW

 
XVII Miejski Konkurs Recytatorski „Spotkanie z wierszem”

21.03.2017 w ZSP12 na ul. Suwalskiej 5 odbył się etap dzielnicowy XVII Miejskiego Konkursu Recytatorskiego „Spotkanie z wierszem”.

Naszą szkołę reprezentowało troje uczniów: Zosia Jaśkiewicz, Mateusz Galik i Bruno Szymczak.

Nasi reprezentanci wypadli wyśmienicie, jednak poziom był bardzo wysoki i nie udało nam się przejść do kolejnego etapu.

 
Destination Imagination

Olimpiada, Olimpiada i po Olimpiadzie…..

„Destination Imagination” – to program kreatywnego myślenia, dający możliwość odkrywania  i wydobywania niezmierzonych potencjałów dziecięcej wyobraźni. To program dla tych, którzy chcą rozwijać ważne zdolności przydatne im przez całe życie. Bazuje on na koncepcji myślenia zakładającego, że istnieje więcej  niż jedna droga do rozwiązania problemu. DI zachęca dzieci do tworzenia w oparciu   o własne mocne strony, zwiększania poczucia własnej wartości, przełamywania barier, do odkrywania zdolności, talentów, które wcześniej nie były ujawnione i z których zwykle nie zdawały sobie sprawy.   
Wyzwania Drużynowe są dokładnie obmyślonymi łamigłówkami, które rzucają wyzwanie uczestnikom poprzez celowe stymulowanie zmysłów, których używamy do nauki. Uczą umiejętności rozwiązywania zadań długofalowych, z odległym celem. Są realizowane metodą projektu.                                                                             
Wyzwania „Na już” uczą samodzielności, szybkości, błyskotliwości i odwagi w myśleniu twórczym. Drużyny doprowadzają do perfekcji umiejętność rozwiązywania problemów w praktyce właśnie poprzez tego typu zadania. Czas na ich realizację podczas Olimpiady DI jest zawsze ograniczony, podobnie jak środki i materiały. Myślenie „na zawołanie”, staje się niezwykle ważne i potrzebne w podejmowaniu szybkich i trafnych decyzji oraz w pracy zespołowej. Wyzwanie „Na już” drużyna otrzymuje do rozwiązania w trakcie Olimpiady, nie znając jego treści.
Wyzwanie Bliźniacze pokazuje umiejętność pracy zespołowej i dobrej komunikacji, działania w „niedoczasie” oraz umiejętnego rozwiązania problemu, który nie był wcześniej zanany nikomu z uczestników olimpiady.


GDY EMOCJE JUŻ OPADNĄ…….


OKIEM DRUŻYNY „Szybkie Pioruny”
To było wielkie święto kreatywności, wypływające z odwagi myślenia i działania twórczego. Polały się hektolitry szczęśliwych łez, pod niebiosa niosła się radość ze wspólnego działania, z nowych przyjaźni, z własnych małych/wielkich zwycięstw, z odkrywania nowych możliwości.
Jesteśmy szczęśliwi, że tam byliśmy i z dreszczykiem przeżywaliśmy tę wielką radość...., tym większą, ponieważ siłą naszych umysłów i niewyobrażalną lawiną pomysłowości udało Nam się wygrać w Wyzwaniu Bliźniaczym – to Nasz wielki SUKCES przez duże S.


OKIEM DRUŻYNY „Krzyki”
Dla nas  był to drugi występ na olimpiadzie. W tym roku mierzyliśmy się z wyzwaniem społecznym, które polega na zbadaniu potrzeby jakiejś społeczności i stworzeniu projektu, który pomoże owej grupie. Rozwiązanie naszego wyzwania wywarło na jurorach ogromne wrażenie - zdobyliśmy największą ilość punktów w naszym poziomie wiekowym. Niestety "Wyzwanie na już" poszło nam gorzej i tak pożegnaliśmy się z marzeniami o podium. Było naprawdę blisko, ale teraz pozostało nam wyciągnąć wnioski i jeszcze bardziej zabrać się do pracy.

OKIEM DRUŻYNY „ Zwariowani”
Jak sama nazwa drużyn mówi, musieliśmy zaskoczyć Ekspertów zwariowanymi pomysłami. A zmagaliśmy się z trudnym Wyzwaniem Naukowym, w którym musieliśmy posłużyć się kryptografią i steganografią, oraz zaprojektować gadżet naukowy. Eksperci zapamiętali nasz występ i pod koniec Olimpiady wspominali Stacha Rzeźnika(jedna z postaci). Odrobinę nie udane Wyzwanie Na Już zdecydowało, że zajęliśmy 7 miejsce ( z czego i tak jesteśmy ogromnie dumni). Radości o łez szczęścia nie brakowało nam podczas 4 dni wytężonej pracy.

W tym roku uczestnicy Olimpiady mogli brać udział w niesamowitych warsztatach prowadzonych m.in. przez Hydropolis, Humanitarium, Dobry Event czy Centrum Technologii Audiowizualnych (oraz wiele, wiele innych). Wiec oprócz ogromnego stresu, który nam towarzyszył, był tez czas na zabawę, naukę i refleksje (zwłaszcza przy oglądaniu Wyzwań Drużynowych innych zespołów).

 
Wycieczka do Myśliborza

24.03.2017 klasa 3g i klasa 3a wzięły udział w 3 warsztatach ekologicznych: „ Czy każdą wodę można pić?”, „Gady i płazy”, „ Zwiastuny wiosny w terenie”. Zajęcia te odbyły się w Myśliborzu. Jak zwykle świetnie się bawiliśmy, zdobywaliśmy nową wiedzę i porządkowaliśmy już zdobytą.


 
Pokażmy, że czytamy książki ! Ruszył szkolny projekt promujący czytelnictwo

SZKOLNY PROJEKT PROMUJĄCY CZYTELNICTWO

WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY

 

W tym roku szkolnym nasza szkoła opracowała projekt, który zachęci uczniów do czytania oraz bardziej zintegruje naszą szkołę. Zachęcamy do uczestnictwa każdą klasę !

Aby wziąć udział w projekcie w klasach IV- VI należy:

  1. Wybrać z całą klasą jedną książkę, którą przeczytają wszyscy. Może być to dowolna książka młodzieżowa, ale nie lektura.
  2. Po przeczytaniu książki należy wykonać:
  • Ø Film, który ma trwać 3-10 minut. Filmik może tworzyć od 4 do 7 osób. Można go nagrać komórką, aparatem lub kamerą. Może to być:

-krótka inscenizacja wybranej sceny z lektury,

-wywiad z autorem,

-wywiad z czytelnikiem lektury,

-wywiad z głównym bohaterem książki,

-spot reklamowy książki,

-słuchowisko z wizualizacją.

  • Ø Plakat reklamujący waszą książkę -  format A3, dowolna technika plastyczna. Praca ma zachęcać do przeczytania waszej książki.
  • Ø Plakat – ramka do robienia pamiątkowych zdjęć (postacie przedstawione na plakacie mają zamiast twarzy otwory), format A0, temat powinien być bohater z waszej lektury.
  • Ø Ilustracje do waszej lektury – format A4, z tekstem na osobnej kartce, który zachęca do przeczytania waszej książki.
  • Ø Wybierzcie też 2-3 osoby, które będą czytać waszą lekturę dzieciom z młodszych klas.

Zachęcamy klasy I- III, aby stworzyły:

  • Ø Galerię bohaterów literackich
  • Ø Malujemy wiersz- prace inspirowane poezją

Na prace czekamy do 22 kwietnia, a wszystkie działania zakończy Szkolne Święto Książki !

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkolnym projekcie promującym czytelnictwo !

Barbata Bierońska, Ewa Gil, Martyna Kostowiecka

 

Powodzenia !

 
Mistrzostwa Szkoły w Piłkarzykach Stołowych

 
Systematyczne czytanie się opłaca!

Dzieci w klasie 2f za systematyczne czytanie dostają cegiełki do wieży czytelniczej. Wieża czytelnicza składa się z trzech elementów: tabeli systematycznego czytania, wieży do wyklejenia oraz cegiełek.
Tabela systematycznego czytania pełni funkcję kontroli czytania przez dzieci. Za każde przeczytane 10-15 minut (dowolnego tekstu), dziecko dostaje od rodzica podpis. Wieża do wyklejenia to nic innego jak kontur murowanej wieży, na którą należy wklejać cegiełki.
Celem wieży jest systematyczne czytanie, poprawa techniki czytania, wyrobienie nawyku sięgania po książki w wolnym czasie. Za wypełnioną tabelę systematycznego czytania (siedmioma podpisami) dziecko dostaje dwie cegiełki, którymi uzupełnia pola na wieży.

Mateusz jako pierwszy uzupełnił całą wieżę, dlatego w nagrodę wybrał dla siebie książkę. Kolejne dzieci z klasy już myślą nad tytułami książek dla siebie, ponieważ nie wiele brakuje, a tak jak Mateusz, uzupełnią całą wieżę cegiełkami. Brawo!

Ewa Kocik

 
Zajęcia z wykorzystaniem piłek Edubal

W tym tygodniu w ramach działań wychowawczych nauczyciele stworzyli przestrzeń do rozwoju umiejętności społecznych uczniów oraz wzmacnianiu postaw empatycznych uczniów poprzez zajęcia integracyjne klasy 2b z 5a oraz kl. 4e z kl. 6b z wykorzystaniem piłek edubal w nauczaniu języka angielskiego  oraz wychowania fizycznego.

Stosowane podczas lekcji wychowania fizycznego formy aktywności ruchowej z piłką są formami atrakcyjnymi dla dzieci, rozwijają ich umiejętności współpracy, twórczego myślenia, motywują do aktywności ruchowej. Dzieci wzbogacają słownictwo, ćwiczą pisownię i wymowę wyrazów w języku angielskim oraz doskonalą matematyczne i logiczne myślenie i współpracę w grupie. Uczniowie ponadto doskonalą różnorodne umiejętności ruchowe.

 

Dawid Mikoś

Marzena Sakowicz

Aleksandra Szyrwiel

Anna Wasiak

 
Wiosenne prace w ogrodzie

Wraz z nadejściem wiosny w klasach drugich jest realizowany blok tematyczny związany z pracami w ogrodzie. W związku z tym, dwie klasy drugie spotkały się w szkolnym ogródku, żeby przygotować ziemię i grządki oraz posadzić pierwsze wczesnowiosenne warzywa. Dzieci sadziły cebulę oraz czosnek i siały rzodkiewkę. Przez najbliższe tygodnie uczniowie będą przyglądać się roślinom, pielęgnować je, wyrywać chwasty i w razie potrzeby podlewać. Pozostałe klasy drugie założyły ogródki w swoich klasach, gdzie codziennie mogą obserwować wzrost roślin.

ZEW

 
Korowód wiosenny

Tradycją klas młodszych jest powitanie wiosny w kolorowym i głośnym korowodzie wiosennym idącym przez ulice sąsiadujące ze szkołą. Dzieci i nauczyciele w dobrych nastrojach wyszli w pierwszy dzień wiosny, żeby pożegnać zimową pogodę. Przechodząc przez osiedlowe ulice dzieci grały na instrumentach, a także recytowały wiersze na cześć nowej pory roku. Miejmy nadzieję, że zima została skutecznie przegnana i cieplejsze powietrze rozgości się w naszym mieście i na naszym osiedlu.

ZEW

 
Powitanie wiosny w klasach 4-6

21 marca uczniowie klas 4-6 mieli okazję wziąć udział w nietypowych, wesołych przerwach pomiędzy zajęciami. Pomysłów na ciekawe przerwy dostarczyli sami uczniowie - przed feriami został przeprowadzony plebiscyt w klasach, z czego Samorząd Uczniowski wybrał najciekawsze propozycje. Tak więc po dwóch pierwszych lekcjach mieliśmy przerwę taneczno-ruchową, prowadzoną przez panią Magdalenę Pasiekę, w rytmie energetyzującej muzyki. Były również przerwy z pokazem mody wiosennej, czytaniem wierszy o wiośnie, napisanych przez naszych uczniów, a na zakończenie pani Anna Zynek poprowadziła przerwę z zumbą. Tak radośnie powitana wiosna powinna pojawić się za oknami tuż tuż! A tymczasem przedstawiamy jeden z wierszyków, które brały udział w dzisiejszym konkursie poezji wiosennej.

Wiosna

Na gałązce wróbel woła:

„Czemu pani tak wesoła?”

Wszyscy wkoło rozbawieni,

co tak dużo tej zieleni?

Dalie, maki, róże,

popatrz! Co tam w górze?

Ptaki skądś wracają,

wszyscy się uśmiechają.

Jakaś pani kwiaty trzyma.

Popatrz! Poszła gdzieś tam zima.

Wiosna piękna się rumieni,

coraz więcej tej zieleni!

Martyna, kl. 6

 
Podziękowania

 
Zielono mi...

W dniu 16 marca wzięliśmy udział w zajęciach warsztatowych  „Zielono mi..” Zajęcia odbyły się w American Corner we Wrocławiu, z okazji  zbliżającego się  Dnia św. Patryka. Dzień św. Patryka kojarzony jest z wszechobecną zielenią, koniczynkami oraz wróżkami Leprekonami. Legendy opowiadają o tym jak Św. Patryk nauczał pogan o Trójcy Świętej, używając dla zobrazowania tej świętej postaci w trzech osobach, zwykłej trójlistnej koniczynki. Dziś na pamiątkę tamtych wydarzeń dzieci i dorośli 17 marca przyozdabiają się koniczynkami i ubierają się na zielono.
Dzień św. Patryka jest w Irlandii świętem narodowym i religijnym, który Irlandczycy spędzają, organizując radosne pochody i festyny.

Poza  zdobytą wiedza na temat obchodów Dnia św .Patryka  wykonaliśmy swoje koniczynki, portret  Leprikona oraz próbowaliśmy kroków tańca irlandzkiego.

W drodze powrotnej do szkoły zatrzymaliśmy się na najlepszych pączkach we Wrocławiu. Wycieczka była interesująca, pracowita i pachniała pączkami.

Uczniowie klasy 3c

 
II miejsce w Konkursie Recytatorskim w Języku Angielskim

W dniu 15 marca 2017 r. przedstawiciele klas szóstych reprezentowali naszą szkołę na XI Konkursie Recytacji w Języku Angielskim, który odbył się w Gimnazjum nr 5 we Wrocławiu. Konkurencja była spora, ale nasi wspaniali uczniowie w składzie: Zosia Biel, Julia Stawińska, Anna Plak, Martyna Tomusiak oraz Mikołaj Grzyb poradzili sobie wspaniale.

Z ogromną przyjemnością pragnę ogłosić iż MIKOŁAJ GRZYB zajął II miejsce!!!

Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

 
Eliminacje do Otwartych Mistrzostw Dolnego Śląska w Sudoku 2017

 

8.02.2017 w naszej szkole odbyły się szkolne .  Swoich sił próbowali wszyscy miłośnicy tej matematycznej gry logicznej.

Przypomnijmy: w Sudoku trzeba wypełnić planszę tak, aby w każdym wierszu oraz w każdej kolumnie i w każdym małym kwadracie 3x3 znalazły się cyfry od 1 do 9, gdzie cyfry te nie mogą się powtarzać w żadnym wierszu, kolumnie i małym kwadracie 3x3.

Sudoku w odróżnieniu od innych łamigłówek nie wymaga od grającego wykonywania rachunków matematycznych, ale logicznego myślenia. Przy rozwiązywaniu planszy wymagana jest cierpliwość i logiczne myślenie.

Podczas wypełniania planszy należy wpisywać tylko liczby, co do których miejsca jesteśmy pewni, gdyż jeden błąd może spowodować, że gry nie będzie dało się rozwiązać.

Finał dolnośląski odbędzie się 8 IV 2017 w Centrum Kongresowym Politechniki Wrocławskiej.

Do finału zakwalifikowali się:

  • uczniowie klas I-III : Paweł Komar, Hania Tkacz i Marysia Wróblewska
  • uczniowie klas IV-VI : Zuzanna Bezmienow,  Hanna Ciechowicz,  Mateusz Ciechowicz,  Paweł Czujowski,  Artur Dreksa,  Tymon Dreksa,  Magdalena Nieplowicz,  Justyna Rojek-Nowosielska i Gerard Wierciński.

SERDECZNIE GRATULUJEMY!!!

 
Nasi uczniowie w finale "Asów z 6 klasy"!

Reprezentacja naszej szkoły pod koniec stycznia brała udział w międzyszkolnym konkursie szóstoklasistów "Asy z szóstej klasy", organizowanym przez Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Każdy z uczestników miał do wyboru dwie spośród czterech kategorii - humanistycznej, matematycznej, przyrodniczej lub języka angielskiego. Spośród naszych Asów aż czwórka zakwalifikowała się do finału, który odbył się 11 marca:

Milena Gruszka - j. angielski i część humanistyczna

Zofia Biel - matematyka

Mateusz Ciechowicz - matematyka

Bartłomiej Kozan - matematyka

 


Serdecznie gratulujemy sukcesu finalistom i z niecierpliwością czekamy na wyniki finału!

 
Podsumowanie półrocza – Świetlica

 

Semestr pierwszy roku szkolnego 2016/17 w SP 16 za nami. Nadszedł czas na podsumowanie pracy minionych pięciu miesięcy.

22 nauczycieli czuwało nad bezpieczeństwem ponad 450 uczniów przebywających w szkole przed rozpoczęciem i po zakończeniu lekcji. Umożliwialiśmy naukę i zabawę. Dbaliśmy o relacje, wspieraliśmy w trudnych sytuacjach i cieszyliśmy się małymi i dużymi sukcesami. Każdy dzień przynosił nowe wyzwania i pozwalał na doświadczanie nowych sytuacji.

Jesienią odbył się Festyn mający na celu integrację środowiska nauczycieli i uczniów z rodzicami. Udało się, zabawa była przednia. To nie jedyna impreza. Wspólnie obchodziliśmy Andrzejki, Międzynarodowy Dzień Kropki, Dzień Pluszowego Misia i Dzień Życzliwości. Sprzątanie Świata dało satysfakcję i pokazało sens małych rzeczy.

Ponadto nasi  uczniowie rozwiązywali zadania z geometrii z wykorzystaniem książki „To nie jest książka do matmy”. Okazało się, że można Książki p. Mizielińskich „Pod wodą/nad wodą” stała się pomocna  w pracy projektowej „Podwodny świat”, której efektem była  ciekawa makieta. Książki są z nami każdego dnia, pomagając w nauce i dając relaks. Uczniowskie recenzje, ilustracje i propozycje nowych okładek można znaleźć na stronie internetowej szkoły.

Dzieci miały okazję słuchać muzyki na żywo dzięki uprzejmości Lubuskiego Biura Koncertowego. Dostały też szansę zagrania na skrzypcach i zaśpiewania przy akompaniamencie gitary. Było bardzo miło. Z niewielką pomocą wykonały piękne ozdoby na Kiermasz Bożonarodzeniowy. Przekonały się, że zrobienie świec żelowych, stroików, świeczników i kul śniegowych jest tylko kwestią chęci, a szycie ręczne, maszynowe i szydełkowanie może być łatwe i przyjemne. Efekty wywoływały uśmiech i dawały satysfakcję.  Byliśmy gośćmi w różnych miejscach mogąc uczestniczyć w ciekawych warsztatach, m.in. Muzeum Współczesne, ośrodek Hasta la Vista, fabryka bombek w Krośnicach. Odnaleźliśmy się też w roli gospodarzy zapraszając żołnierza i strażaka dzięki którym wiemy jak ważna i odpowiedzialna jest ich praca. Stolarz nadzorował pracę z wykorzystaniem drewna, a pani adwokat poprowadziła krótką rozprawę sądową. Dziękujemy serdecznie.

Uczniowie systematycznie korzystali bogatej oferty zajęć dodatkowych prowadząc przez nauczycieli uczących  szkole oraz osoby reprezentujące firmy zewnętrzne. Pomogły one rozwinąć pasje oraz poznać i ujawnić nowe umiejętności, talenty i zainteresowania. Liczne konkursy pozwoliły się sprawdzić i twórczo wyżyć, a występy przed publicznością oswoić tremę.

Nie wszystko się udało, ale zgodnie z maksymą, że szklanka do połowy jest pełna, podkreślamy to, co jest naszym wspólnym sukcesem. Porażki i trudności są dla nas powodem do dalszego rozwoju, pracy i poprawy.

 

Zespół nauczycieli świetlicy

 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 5 z 11


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: business hosting php hosting Valid XHTML and CSS.