REKRUTACJA

Szukaj

Odwiedziny

Odsłon : 1891109
Ogłoszenia
Wiosenna przerwa świąteczna w szkołach

 
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

Zapraszam na stronę poświęconą zajęciom korekcyjno-kompensacyjnym.

Znajdziecie tam Państwo zestawy różnych ćwiczeń wspierających wszechstronny rozwój dziecka.

Ćwiczenia można wykonać w domu.

 

Proszę kliknąć w  link z przekierowaniem do strony.


Agnieszka Barańska


 
Gimnastyka korekcyjna

Zapraszam na stronę poświęconą gimnastyce korekcyjnej w naszej szkole.

Znajdziecie tam Państwo zestawy różnych ćwiczeń korekcyjnych do wykonywania w domu.

Serdecznie zapraszam.

Bogumił Włodarczyk

https://wakelet.com/wake/35994455-ebd8-4671-850f-6d9770437588

 
Bezpłatne porady psychologów

 

Bezpłatne porady psychologów

Jak poradzić sobie w rodzinie w nowej sytuacji związanej z epidemią? Psychologowie, psychoterapeuci i pedagodzy z „Poradni dla dzieci i młodzieży. Psychoterapia i rozwój” udzielają bezpłatnych porad osobom, które potrzebują wsparcia w związku z pandemią. Dyżurują codziennie w godz.: 17.00-19.00.  Żeby skorzystać z pomocy, wystarczy zadzwonić pod nr: 690 007 818, 663 794 403.  Kontaktować można się również za pomocą Messengera,  WhatsAppa i Skype’a.

https://www.facebook.com/pg/EraPsyche/posts/

 

Wspiera nas Radio RAM Wrocław 89,8 FM.                                   https://www.radioram.pl/

 
Drodzy rodzice

Drodzy rodzice,

Informujemy, że wyniki rekrutacji są dostępne w zakładce „Rekrutacja”.

W dniach 01-02 kwietnia 2020r. w godzinach 8-15 można złożyć rezygnację z miejsca.

Aby usprawnić ten proces przygotowaliśmy dla Państwa druk.

Należy go wypełnić i podpisany (skan, zdjęcie) wysłać na maila Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.



pod spodem podwieszamy druk rezygnacji:

REZYGNACJA.DOC

 
UWAGA

 
Szanowni Państwo

Szanowni Państwo,

W ZWIĄZKU Z   DALSZYM ZAGROŻENIEM  KORONAWIRUSEM   W DNIACH 26.03.2020 R DO 10.04.2020 R. ZOSTAJĄ  ZAWIESZONE ZAJĘCIA PROWADZONE BEZPOŚREDNIO Z UCZNIEM W PORADNI PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNEJ NR 9. PRACOWNICY PORADNI PRACUJĄ ZDALNIE, UDZIELAJĄ PORAD, WSPARCIA, ODPOWIADAJĄ NA PYTANIA.  ADRESY MAILOWE PRACOWNIKÓW WRAZ Z GODZINAMI PRACY ORAZ DZIAŁEM, W KTÓRYM PRACUJĄ ZNAJDUJĄ SIĘ  NA STRONIE INTERNETOWEJ PPP NR 9  W ZAKŁADCE  KONTAKT.

NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ SĄ ZAMIESZCZANE  AKTUALNE INFORMACJE. Pod adresem  http://ppp9-wroc.pl/propozycja-spedzania-czasu-z-dzieckiem/ RODZICE znajdą propozycje form spędzenia czasu z dziećmi, ciekawe artykuły, kilka ćwiczeń z zakresu SI do samodzielnego wykonania, coś dla ósmoklasistów, bajki terapeutyczne odnoszące się do aktualnej sytuacji, poradnictwo zawodowe opracowane on line i  również coś dla siebie.
W TROSCE O DZIECI NIEPRZYJĘTE W TYCH DNIACH, NIE  REJESTRUJEMY  NOWYCH CHĘTNYCH, ABY ZAREZERWOWAĆ TERMINY DLA TYCH KLIENTÓW, KTÓRYCH DIAGNOZY W PPP NR 9 NIE ODBYŁY SIĘ.

Ewa Lipska- Urbaniak
dyrektor PPP9

 
#OdpowiedzialnyRodzic

 
List do uczniów

Drodzy Uczniowie,


pewnie nikt z nas nie przypuszczał, że zarówno my, jak i ludzie na świecie, znajdziemy się w tak dramatycznej sytuacji. Teraz musimy zadbać o bezpieczeństwo własne, swoich bliskich  i wszystkich osób, z którymi mamy kontakt. Wiecie już, że najlepszym sposobem jest ograniczenie kontaktów, a najlepiej w ogóle nie wychodzić z domu. Mycie rąk na pewno już macie perfekcyjnie opanowane!


Pobyt w domu bywa przyjemny, ale w sytuacji zagrożenia i braku możliwości  spędzania czasu tak jak  lubicie – zaczyna być uciążliwe.


Zdajemy sobie sprawę z tego, że możecie przeżywać różne emocje i mieć potrzebę porozmawiać  na ten temat. Dlatego serdecznie zapraszamy Was do kontaktu przez pocztę LIBRUS.


Bardzo prosimy, pokażcie list Rodzicom czy Opiekunom, bo  ich również zapraszamy do kontaktu.


Brakuje nam rozmów z Wami i wspólnych spotkań. Mamy nadzieję, że jak wszyscy będziemy przestrzegać obowiązujących w aktualnej sytuacji zasad, to szybko się znowu spotkamy.


Pozdrawiamy bardzo serdecznie, życzymy zdrowia Wam i Waszym bliskim,


Małgorzata Dobrucka – pedagog
Marta Koroluk – psycholog

 
ZOSTAŃCIE W DOMU- CZYTAJCIE !

Poniżej kilkanaście powodów, dlaczego warto czytać dzieciom -  dowodów na to, że czytanie dziecku to jeden  z największych podarunków, jakie możemy ofiarować naszym dzieciom szczególnie w tych szczególnych okolicznościach.

Głośne czytanie buduje więź pomiędzy rodzicem i dzieckiem

Chwila, w której zasiadamy razem nad lekturą, jest niezwykle bliska. Każda rodzina najczęściej wypracowuje własne zasady. Rytuał można rozpocząć od wybrania miejsca i najwygodniejszej dla rodzica i dziecka pozycji. Dziecko, wiedząc, że jest to moment zarezerwowany tylko dla niego, poczuje się wyjątkowy. Będzie to czas relaksu i niezapomnianych, wspólnych wrażeń.

Głośne czytanie zaspokaja potrzeby emocjonalne dziecka

Bliskość jest niezwykle istotna. W trakcie czytania można się przytulać, bardzo blisko siedzieć, czy leżeć. Wspólnie będziemy także przeżywać poznawaną historię. Śmiech, radość, czy zaduma, którą zaobserwujemy na twarzy dziecka, stanie się dla nas również cenną wskazówką. Przekonamy się, jakie uczucia budzą się w malcu. Nasze zainteresowanie na pewno zostanie zauważone  i docenione.

Głośne czytanie wspiera rozwój psychiczny dziecka i wzmacnia jego poczucie własnej wartości

Przeobrażająca się świadomość na tym etapie wymaga szczególnej uwagi. Dziecko stopniowo nabywa zdolności do samodzielnego, nieegoistycznego pojmowania, odczuwania i działania. Czytane opowieści są kopalnią bezcennych przykładów i wzorców. Wzmocnimy w dziecku empatię, umiejętności społeczne i poczucie własnej wartości. Wspólnie spędzony czas to przecież dowód,  że dziecko jest dla nas ważne.

Głośne czytanie uczy języka, rozwija słownictwo, daje swobodę  w mówieniu

Na co dzień, często zapominamy, jak ważna jest dbałość o nasz język. Nadmiar obowiązków  i pośpiech sprawia, że ograniczamy wypowiedzi do koniecznego minimum. Czytanie na głos sprawi, że będziemy posługiwać się poprawnym, pięknym językiem. Dla najmłodszych to szansa, by uczyć się języka, z czasem stopniowo rozwijać poznawane słownictwo, a ostatecznie tworzyć piękne wypowiedzi. Za pomocą języka musimy komunikować się z innymi przez całe ż

Głośne czytanie przygotowuje i zachęca do samodzielnego czytania

Gdy dziecko jeszcze nie nabyło tej umiejętności, poznaje lektury dzięki innym. Wsłuchuje się  w intonowany głos, ogląda ilustracje, poznaje litery. Momenty te są niezwykle urokliwe, stąd dziecko pragnie je powtarzać. Dorasta  w przekonaniu, że czytanie jest przyjemnością, dzięki czemu chętniej spróbuje samodzielnie czytać.

Głośne czytanie rozwija wyobraźnię

Nawet jeżeli książkę zdobią ilustracje, wszystkich opisanych szczegółów i sytuacji nie sposób zobrazować. Poza tym to jedynie nieruchome rysunki, więc trzeba samodzielnie posłużyć się wyobraźnią. Pomyśleć, zastanowić się i może, gdy opiekun poprosi opowiedzieć o swoich odczuciach  i pomysłach.

Głośne czytanie uczy myślenia

Myślenie to skomplikowany proces poznawczy. Trzeba kojarzyć dziesiątki elementów i na tej podstawie wnioskować. Najłatwiej podobno uczyć się  na przykładach, a tych przecież w książkach nie brakuje.

Głośne czytanie poprawia koncentrację i ćwiczy pamięć

Żeby poznać opowiadaną historię, trzeba się skupić. W innym wypadku umykają szczegóły, które mogłyby bardzo zainteresować. Oczywiście opiekun może nadzorować cały proces. Pytania o imiona, czy perypetie bohaterów  to świetne, sprawdzające ćwiczenie podobnież jak powtarzanie zabawnych rymowanek.

Głośne czytanie wnosi wiedzę ogólną i ułatwia naukę

To, co czytamy dzieciom, ma znaczenie. W ciekawy sposób możemy prezentować treści, z którymi dziecko zetknie się w przedszkolu, czy szkole.  W ten sposób zaciekawiamy wzbogacanymi wiadomościami. Rozbudzamy także ciekawość, która zachęci dziecko, by dopytać o wiele szczegółów.

Głośne czytanie uczy odróżniania dobra od zła i rozwija wrażliwość moralną

Literaccy bohaterowie są bardzo różni i przeżywają wiele przygód. Gdy jednych warto pochwalić,   a nawet naśladować, inni zasługują na naganę. Wszystko po to, by dziecko mogło dokonać samodzielnej oceny. Chciało wyrażać  i naśladować pożądane wzorce.

Głośne czytanie to rozrywka rozwijająca poczucie humoru

Komizm sytuacyjny jest elementem perypetii poznawanych bohaterów. Śmiejąc się razem   z dzieckiem, podkreślamy, co jest zabawne, a co nie.

Głośne czytanie chroni przed uzależnieniem od mediów

Dziecko znające wartość czytania łatwiej zrezygnuje z czasu spędzanego przed telewizorem, czy komputerem. Czytając na głos, pokazujemy także, że my dorośli również lubimy czytać i spędzać  z książką czas.

Głośne czytanie pomaga w rozwiązywaniu problemów

Czasem widzimy, że dziecko trapi problem. Wiemy, dlaczego się smuci, jest marudne, czy złe. Wielu bohaterów miewa podobne kłopoty, więc warto sprawdzić, jak sobie z nimi radzą

Głośne czytanie chroni przed negatywnym wpływem otoczenia

W książkach dla dzieci podkreślane są pozytywne zachowania i postawy.   Te negatywne, spotykają się, ze zrozumiałą dezaprobatą. Dziecko zyskuje potwierdzenie i wyjaśnienie, dlaczego niektóre czyny są niewłaściwe i nie warto ich naśladować.

 
Świetlicowe inspiracje

Zapraszamy na stronę.

https://wakelet.com/wake/a3c7040b-a4a0-4f37-b5ee-7e62443983c5?fbclid=IwAR1eR1w94-XcXEQqfgoTVFWvmDNPtUpJSZxmH9x-vyxJy-NlPAh_jUtVgL8

Będziemy tam zamieszczać najróżniejsze inspiracje i zadania plastyczne, muzyczne, ruchowe, edukacyjne, dla dzieci

oraz rodziców i opiekunów, które być może pomogą na nudę, a przy okazji wniosą trochę wiedzy i radości.

Miłej pracy twórczej :)


 
ŚWIETLICA - Oświadczenie Woli Kontynuacji

Szanowni Państwo

W związku z zaistniałą sytuacją termin składania woli kontynuacji do świetlicy na rok 2020/2021 zostaje przedłużony do 30 kwietnia 2020.

Wnioski do pobrania na stronie szkoły w Zakładce - Dokumenty do pobrania.

 
KOMUNIKAT

Zgodnie z zaleceniami Departamentu Edukacji    z dniem 16 marca budynek zostaje zamknięty dla osób z zewnątrz.

W razie potrzeby należy dzwonić na numer :

71-798-69-22 wew.100

Pod tym numerem uzyskacie Państwo informacje dotyczące rekrutacji oraz  złożenia lub wydania niezbędnych dokumentów.

 
REKRUTACJA – PILNE!!!

Drodzy Rodzice, zmieniamy sposób składania wniosków w rekrutacji do szkół i przedszkoli. Nie przychodźcie z dokumentami.

Rodzice rekrutujący dzieci na miejsca przedszkolne mogą, jak do tej pory, wydrukować podanie i złożyć je w przedszkolu pierwszego wyboru. Rekomendujemy jednak drugą możliwość - wysyłanie skanów lub zdjęć podpisanych podań i załączników za pośrednictwem systemu rekrutacji - tę funkcję właśnie wprowadzamy.

Dodatkowo wdrażamy zmiany w trwającej do 18 marca rekrutacji do szkół podstawowych. Rodzice rekrutujący dzieci do szkół obwodowych mogą wydrukować wypełnione zgłoszenie wraz załącznikami, podpisać oraz przesłać jego zdjęcie lub skan na adres e-mail szkoły.

Wnioski wypełniamy nadal za pomocą elektronicznego systemu rekrutacji.

 
Rodzicu!

Rodzicu,

jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;

Aby otrzymać zasiłek w związku z nieprzewidzianym zamknięciem szkoły lub przedszkola  nie jest konieczne uzyskanie zwolnienia lekarskiego u lekarza – należy złożyć oświadczenie o nieprzewidzianym zamknięciu. (druku ZUS Z-15 A).

Formularz obowiązuje zarówno gdy zasiłek opiekuńczy wypłaca płatnik, jak i gdy wypłaca go ZUS, dostępne są do pobrania na stronie ZUS-u.

 
Komunikat

Szanowni Państwo,

Zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej od jutra ( 12.03.2020) do piątku ( 13.03.2020) szkoła i przedszkole zapewnia zajęcia opiekuńcze wyłącznie w  szczególnych przypadkach, gdy rodzice nie są w stanie zapewnić opieki swoim dzieciom.

Odwołane zostają wszystkie zajęcia dodatkowe płatne i bezpłatne.

Dzieciom, które wymagają opieki, obiady zostaną wydane wyłącznie po telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania na obiady na portierni do godz. 9.00.

 

Uwaga! Od poniedziałku (16.03.2020) do środy (25.03.2020)  nie będą przyjmowane dzieci do szkoły i przedszkola. Placówka będzie pozostawała zamknięta.

Prosimy o śledzenie na bieżąco komunikatów na stronie naszej placówki, poczty  w dzienniku elektronicznym Librus.

Informacje dodatkowe na stronach MEN: https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszenie-zajec-w-szkolach

Prosimy o zachowania spokoju i wszystkim nam życzymy zdrowia.

 

Z wyrazami szacunku

Małgorzata Mazur

Dyrektor ZSP 16 we Wrocławiu

 
Ogłoszenie

 
Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego - GIS

Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego - GIS

 
INFORMACJA GŁÓWNEGO INSPEKTORA SANITARNEGO DLA OSÓB POWRACAJĄCYCH Z PÓŁNOCNYCH WŁOCH

W ostatnich kilku dniach na obszarze północnych Włoch (regiony Lombardia, Wenecja Euganejska, Piemont, Emilia Romania, Lacjum) obserwuje się rosnącą liczbę zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2.

Jeśli byłeś w Północnych Włoszech w ciągu ostatnich 14 dni i:

1) zaobserwowałeś u siebie objawy, takie jak: gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem to:

  • · bezzwłocznie, telefonicznie powiadom stację sanitarno-epidemiologiczną
  • · lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego lub oddziału obserwacyjno-zakaźnego, gdzie określony zostanie dalszy tryb postępowania medycznego.

2) nie zaobserwowałeś u siebie wyżej wymienionych objawów, to przez kolejne 14 dni kontroluj swój stan zdrowia, czyli codziennie mierz temperaturę ciała oraz zwróć uwagę na występowanie objawów grypopodobnych (złe samopoczucie, bóle mięśniowe, kaszel).

a) Jeżeli po 14 dniach samoobserwacji nie wystąpiły wyżej wymienione objawy, zakończ kontrolę.

b) Jeżeli w ciągu 14 dni samoobserwacji zaobserwujesz wyżej wymienione objawy to:

  • · bezzwłocznie, telefonicznie powiadom stację sanitarno-epidemiologiczną
  • · lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego lub oddziału obserwacyjno-zakaźnego, gdzie określony zostanie dalszy tryb postępowania medycznego.

3) miałeś kontakt z osobą chorą lub zakażoną koronawirusem SARS-CoV-2 to bezzwłocznie, telefonicznie powiadom stację sanitarno-epidemiologiczną.

Na chwilę obecną, nie ma uzasadnienia dla podejmowania nadmiernych działań typu kwarantannowanie osób powracających z regionów Północnych Włoch, odmawianie udziału w zajęciach szkolnych oraz zamykanie szkół.

Niezbędne jest także przestrzeganie zasad higieny w tym: częste mycie rąk wodą z mydłem, a jeśli nie ma takiej możliwości, np. podczas podróży, ich dezynfekcja środkiem na bazie alkoholu.

Instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce znajduje się poniżej.

Ze względu na obecnie wysoką aktywność grypy sezonowej w krajach Półkuli Północnej należy pamiętać o zaszczepieniu się przeciw grypie sezonowej.

 

 
Plan na 2020r.

 
#BudujemyTAT - objazdy, utrudnienia, zmiany w komunikacji [MATERIAŁY DO POBRANIA]

Szanowni Państwo!

8 lutego rozpoczyna się kolejny etap budowy Trasy Autobusowo-Tramwajowej na Nowy Dwór. Wykonawca musi włączyć budowane torowisko w istniejącą sieć oraz zbudować nowe przystanki. Rozebrane zostanie istniejące torowisko oraz podbudowa, następnie przebudowywane będą sieci podziemne oraz budowane będzie nowego torowisko wraz z peronami przystankowymi. Planowane zakończenie robót to wakacje 2020 r.
W związku z pracami od 8 lutego czasowo zmienią trasy tramwaje i autobusy MPK oraz zmieniona zostanie organizacja ruchu dla samochodów osobowych. Objazdami pojadą tramwaje linii 0L, 0P, 6, 14, 23, 24, 31 i 32. Inaczej będą kursować także linie autobusowe 106, 122, 127, 144, 149 i 250. Od jesieni zmienionymi trasami jeżdżą także autobusy linii 148, 206 i 249.

W związku z przebudową placu i znacznie większym natężeniem ruchu tramwajowego na ulicy Krupniczej (po wyłączeniu ruchu tramwajowego na placu Orląt Lwowskich Krupniczą będzie jeździło nawet 40 tramwajów na godzinę) zmieni się także organizacja ruchu samochodowego.  Kierowcy nie będą mogli już skręcić w lewo z Kazimierza Wielkiego w kierunku ulicy Krupniczej. Jadącym od strony placu Społecznego czy ulicy Traugutta zalecamy objazd w kierunku placu Legionów ulicami Podwale i Sądową.

Pojawi się też kilka zmian, które ułatwią przejazd kierowcom, MPK i poruszanie się pieszym. Na placu Orląt Lwowskich skorygowana zostanie sygnalizacja świetlna. Na pl. Strzegomskim wprowadzone zostanue ułatwienie dla autobusów skręcających w lewo, w kierunku ul. Strzegomskiej. Na ul. Strzegomskiej pojawi się dodatkowe oznakowanie, tzw. „języczek”, który dodatkowo poinformuje kierowców, w którym miejscu autobus musi zmienić pas by zjechać na przystanek. Na zjeździe ze Śrubowej w Robotniczą autobusy uzyskają pierwszeństwo.

Akcja informacyjna skierowana do pasażerów MPK i kierowców już wystartowała.  

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie
https://www.wroclaw.pl/budujemy-tat i FB: Inwestycje we Wrocławiu #budujemyTAT



Opis zmian tras:

KOMUNIKACJA TRAMWAJOWA

Linie 0L i 0P
0L i 0P będą kursowały w obu kierunkach objazdem od pl. Jana Pawła II przez ul. Ruską (św. Mikołaja), Kazimierza Wielkiego, Krupniczą i Sądową do pl. Legionów z pominięciem przystanku „pl. Orląt Lwowskich”.

Linia 6

W kierunku pętli Krzyki będzie kursowała od pl. Bema objazdem przez mosty Młyńskie, Halę Targową, pl. Dominikański i ul. Skargi, Teatralną do Świdnickiej. W kierunku powrotnym linia 6 będzie kursowała bez zmian.


Linia 14

Z Osobowic w kierunku FAT-u będzie kursowała od ul. Kazimierza Wielkiego objazdem przez ul. Widok i pl. Teatralny z pominięciem przystanku „Narodowe Forum Muzyki" i „Renoma”.
W kierunku powrotnym z FAT do pętli Osobowice będzie kursowała od pl. Legionów przez ul. Sądową, Krupniczą, Kazimierza Wielkiego, Nowy Świat i most Pomorski do ul. Pomorskiej.

Linia 23

Tramwaje jadące z pętli Kromera w kierunku pętli Pilczyce, od pl. Bema pojadą przez ul. Drobnera, most Uniwersytecki, ul. Grodzką i Nowy Świat do ul. św. Mikołaja, a w kierunku przeciwnym od pl. Jana Pawła II przez most Sikorskiego, ulice Jagiełły, Dubois i Drobnera do pl. Bema.

Linia 24

Tramwaje linii 24 jadące z Osobowic w kierunku FAT-u będą kursowały od ul. Pomorskiej przez most Pomorski, ul. Nowy Świat, Kazimierza Wielkiego, Krupniczą i Sądową do pl. Legionów.
W kierunku powrotnym linia będzie jeździła od ul. Świdnickiej przez pl. Teatralny, ul. Widok do ul.  Kazimierza Wielkiego z pominięciem przystanku „Narodowe Forum Muzyki”.

Linie 31 i 32

Będą kursowały objazdem w obu kierunkach od pl. Jana Pawła II przez ulice Ruską (św. Mikołaja), Kazimierza Wielkiego, Krupniczą i Sądową do pl. Legionów z pominięciem przystanku „pl. Orląt Lwowskich”.


KOMUNIKACJA AUTOBUSOWA


Linia 106


Autobusy jadące z ul. Dworcowej w kierunku Portu Lotniczego zostaną skierowane objazdem od ul. Podwale przez pl. Jana Pawła II, ul. Legnicką, pl. Strzegomski, ul. Strzegomską i Śrubową do Robotniczej, a w kierunku przeciwnym obecną trasą przejazdu od ul. Robotniczej przez ul. Piłsudskiego, pl. Legionów do ul. Świdnickiej.

Linie 122 i 127


Linie 122 i 127 jadące od strony Popowic i Szczepina w kierunku pl. Legionów pojadą objazdem od ul. Zachodniej przez ul. Sikorskiego, Podwale, pl. Jana Pawła II, ul. Podwale, Zelwerowicza, Sokolniczą, pl. Orląt Lwowskich i ul. Piłsudskiego do pl. Legionów. Autobusy będą zatrzymywały się na pl. Jana Pawła II na przystanku tramwajowym od strony mostu Sikorskiego (przystanek dla linii tramwajowej 0L). W kierunku powrotnym linie 122 i 127 będą kursowały bez zmian.

Linie 144 i 250


Linia 144 i kursy nocne linii 250 jadące od strony osiedla Nadodrze w kierunku pl. Legionów zostaną skierowane objazdem od ul. Podwale przez ul. Zelwerowicza, Sokolniczą, pl. Orląt Lwowskich i ul. Piłsudskiego do pl. Legionów. Autobusy będą zatrzymywały się na pl. Jana Pawła II na przystanku tramwajowym od strony mostu Sikorskiego (przystanek dla linii tramwajowej 0L). W kierunku powrotnym linia 144 będzie kursowała bez zmian.

Linia 149


Autobusy linii 149 jadące z pl. Grunwaldzkiego w kierunku Nowego Dworu zostaną skierowane objazdem od ul. Podwale przez pl. Jana Pawła II, ul. Legnicką i Nabycińską do ul. Robotniczej (przystanek przy Dworcu Świebodzkim), a w kierunku przeciwnym obecną trasą.

 
« pierwszapoprzednia12345678następnaostatnia »

Strona 1 z 8


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: business hosting php hosting Valid XHTML and CSS.