REKRUTACJA

Szukaj

Odwiedziny

Odsłon : 1240315
Ogłoszenia
„NAJPIĘKNIEJSZE POLSKIE WIERSZE”

Szkoła Podstawowa nr 16 we Wrocławiu zaprasza uczniów klas I – III do udziału
w IV Międzyświetlicowym Konkursie Recytatorskim
„NAJPIĘKNIEJSZE POLSKIE WIERSZE”

1. Nazwa konkursu:
„NAJPIĘKNIEJSZE POLSKIE WIERSZE”

2. Organizatorem konkursu jest

Szkoła Podstawowa nr 16

ul. Wietrzna 50

53 – 024 Wrocław

3. Cele konkursu:
- rozwijanie zdolności recytatorskich
- zainteresowanie uczniów poezją
- zachęcanie do występów na scenie
- prezentacja umiejętności uczniów
- uczenie rywalizacji w przyjaznej atmosferze
- wspieranie działań twórczych dzieci w różnych formach aktywności

4. Zasady uczestnictwa:
- konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I-III
- każda szkoła może zgłosić swoją reprezentację liczącą nie więcej niż 3 uczniów (wyłonionych drogą eliminacji wewnątrzszkolnych)
- konkurs będzie miał formę prezentacji dowolnego utworu poetyckiego
- zgłoszenia do konkursu należy kierować do dnia 2.02.2018 roku (załącznik 1) na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

5. Przebieg konkursu:
Przebieg konkursu jest dwustopniowy:
a) I etap: eliminacje wewnątrzszkolne
b) II etap: finał – Szkoła Podstawowa nr 16 we Wrocławiu

6. Uczestników oceniać będzie Jury powołane przez Organizatora konkursu.

Kryteria oceny: • tempo                                                                                                                                                                                           • intonacja                                                                                                                                                                                   • interpretacja tekstu poetyckiego                                                                                                                                       • znajomość tekstu - dobór tekstu i jego pamięciowe opanowanie                                                                                                                                                                   • opracowanie głosowe                                                                                                                                                                          • ogólny wyraz artystyczny (uzasadniony gest sceniczny, element ruchu, strój)                                                          • styl, barwa, rytm                                                                                                                                                                        • czytelny tekst

Decyzja jury jest ostateczna.

7. Nagrody dla laureatów:
Laureaci I, II, III miejsca, osoby wyróżnione otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.

Pozostałym uczestnikom konkursu oraz opiekunom zostaną wręczone dyplomy - podziękowania.

Fundatorem nagród rzeczowych jest Organizator: Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 16 we Wrocławiu.

8. Termin i miejsce konkursu:
Konkurs odbędzie się 16.02.2018 r. o godz. 9.00 w Szkole Podstawowej nr 16 (biblioteka szkolna) we Wrocławiu przy ul. Wietrznej 50.

Organizatorzy

Aleksandra Chmiel, Małgorzata Sanigórska

 

 

Załącznik 1

KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWAW KONKURSIE
„Najpiękniejsze polskie wiersze”

1. Nazwa szkoły:

2. Adres szkoły:

3. Imię i nazwisko ucznia:

4. Imię i nazwisko opiekuna:

5. Klasa:

6. Tytuł wybranego wiersza

7. Imię i nazwisko autora wiersza

 

„Wyrażam zgodę̨ na publikację wizerunku zgodnie z art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku               o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zmianami).”

 

Podpis rodzica/opiekuna

………………………………

 
LIBRUS- uwaga ruszamy!

 
ENGLISH MASTER

I etap konkursu odbędzie się 9 stycznia, we wtorek,

na 4. godzinie lekcyjnej (10.15-11.00) w sali 1.069.

Prosimy o wcześniejsze przybycie oraz zabranie ze sobą przyborów do pisania.

Uczniowie, którzy do tej pory nie oddali zgody podpisanej przez opiekuna/rodzica, nie przystępują do konkursu.

Wszystkim Uczestnikom życzymy powodzenia!

Angliści

 
III CHARYTATYWNY KONCERT NOWOROCZNY

 
SPOTKANIE SZKOLNEGO WOLONTARIATU

9 STYCZNIA O GODZINIE 15.00 W SALI 1.060 ZAPRASZAMY WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH POMAGANIEM, NA SPOTKANIE SZKOLNEGO WOLONTARIATU.

 
ZBIÓRKA ŚWIECZEK

Szkolny Wolontariat organizuje zbiórkę świeczek na Koncert Charytatywny. Świeczki można zostawiać w pudełku w holu.
Dołączmy się wszyscy i stwórzmy nastrój...

 
Życzenia

 

 
DOMOWE DŻEMY

OD 12- 19 GRUDNIA SZKOLNY WOLONTARIAT ORGANIZUJE ZBIÓRKĘ DOMOWYCH DŻEMÓW I KONFITUR DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WROCŁAWIU. WYROBY PROSIMY ZOSTAWIAĆ NA STOLE PRZY PLAKACIE W HOLU SZKOŁY.

Z GÓRY DZIĘKUJEMY!

 
I Ty możesz być Mikołajem

 
Informacja dla rodziców

Szanowni  Państwo,
Informujemy, że od  23 grudnia 2017r. rozpoczyna się przerwa w zajęciach lekcyjnych, która trwa do 1 stycznia 2018r. .
Wzorem lat ubiegłych,  rodzice, którzy z powodów służbowych nie są w stanie zapewnić swoim dzieciom opieki w dniach: 27.12.2017, 28.12.2017, 29.12.2017, mogą starać się o zorganizowanie opieki w szkole.

Szkoła może zorganizować opiekę w dniach 27-29.12.2017 od godz. 730 do 1500 tylko dla tych uczniów, których rodzice zgłoszą w nieprzekraczalnym terminie do 15.12.2017  w sekretariacie szkoły pisemny wniosek o opiekę nad dzieckiem w szkole.

We wniosku należy wskazać:

- imię i nazwisko dziecka oraz klasę,

- dni, w które dziecko będzie korzystało  z opieki,

-  godziny pobytu w szkole (szkoła może zapewnić opiekę od godz. 730 do godz. 15oo ),

-  czy dziecko będzie  korzystało z obiadów,

Prosimy o zamieszczenie również ewentualnej zgody na samodzielny powrót do domu lub upoważnienia do odbioru dziecka przez wskazane osoby.

Kompletne wnioski należy składać w godzinach pracy sekretariatu tj. 715-1515 do 15.12.2017r.. .

 
WOLONTARIAT

 

Drodzy Uczniowie i Nauczyciele,

Macie pomysł na Szkolny Wolontariat?
Potrzebujecie ulokować gdzieś swoją energię?
Chcecie bezinteresownie pomagać, ale nie wiecie, w jaki sposób zacząć to robić?

Zapraszam na spotkanie 5.12.2017 (wtorek) o godzinie 15.00 do sali 1.060.

E. Kocik

 
ŚWIETLICOWY FESTYN INTEGRACYJNY

ŚWIETLICOWY
FESTYN
INTEGRACYJNY

DLA KLAS PIERWSZYCH

25.10.2017 (ŚRODA)

GODZ 17.00 – 18.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

 

Spotkanie ma na celu integrację uczniów klas pierwszych naszej szkoły i ich rodziców oraz nauczycieli. Planujemy dobrą zabawę przy kasztanach i ziemniakach oraz rozmowę przy smacznym cieście.

 

Prosimy Państwa o pomoc :

1)    ciasta (nie więcej niż dwa z jednej klasy, bez mas, żeby się nie popsuły), przekąski i napoje, a także talerzyki, kubeczki, łyżeczki jednorazowe; kawa, herbata, śmietanka

2)    3 kg jabłek, 3 kg marchewek, 3 kg ziemniaków na klasę (prosimy dostarczać je wcześniej niż w dniu imprezy)

3)    suche liście i kwiaty, trawy, owoce jarzębiny itp. oraz koszyki niepotrzebne – do kompozycji

4)    liczne przybycie w dobrych nastrojach (najlepiej w wygodnym obuwiu) i chęcią do zabawy

 

Zapraszamy na wspólną zabawę na  korytarz przy salach 0.063 i 0.064. (korytarz koło stołówki). Wszelkie pytania prosimy kierować do p. Anny Zynek (wychowawca świetlicy w sali 0.061).

 

Proszę pamiętać, że podczas spotkania dzieci
pozostają pod opieką rodziców.

 

Do zobaczenia!!!

 
Zbiórka karmy dla zwierząt

 
Projekt Let'S Move
Drodzy Rodzice!
III i ostatni rok w naszej szkole będzie realizowany projekt "Let'S Move - Droga do szkoły: bezpieczna, zdrowa i ekologiczna", którego celem jest promowanie wśród uczniów szkół podstawowych zrównoważonych, zdrowych i bezpiecznych sposobów przemieszczania się.
Zadania na ten rok szkolny związane z realizacją projektu:
Kampania "Dzień Zdrowia" - zachęcanie dzieci do przychodzenia do szkoły pieszo lub rowerem raz w tygodniu oraz jedzenie owoców/warzyw w w/w dniu.
Działania e-twinningowe - relacja z działań z realizacji projektu na platformie e-twinning (p.Anna Wasiak).
Upowszechnianie projektu - Współpraca międzyszkolna przy rozpowszechnianiu projektu, publikowanie wiadomości na stronie internetowej szkoły/blogu/sieci społecznościowej i gazetce szkolnej.
Organizowanie tzw. "Pieszych Autobusów" - polegają one na wspólnym, pieszym przemieszczaniu się uczniów do szkoły i z powrotem przy towarzyszeniu przynajmniej jednej osoby dorosłej.
Wśród wielu korzyści wynikających z organizacji Pieszych Autobusów można wyróżnić:
  • pomoc innym rodzicom w doprowadzeniu dzieci do szkoły,

  • budowanie więzi pomiędzy uczniami poprzez wspólne przemieszczanie się,

  • ograniczenie ruchu samochodowego przy szkole - ekologiczna alternatywa dla podwożenia dzieci do szkoły,

  • poznanie swojej okolicy, trasy do szkoły, lepsza orientacja w terenie,

  • ruch na świeżym powietrzu.

Zachęcam Państwa do organizowania Pieszych Autobusów. Dodatkowe informacje dot. możliwości zaangażowania się (rodziców dzieci uczęszczających do szkoły) w realizację zadania, można przeczytać na ulotce dostępnej w załączniku.

Koordynator projektu Bogumił Włodarczyk

 
Nabór na bezpłatne zajęcia dodatkowe

 

Informacja
 
Uwaga zmiana

UWAGA!!!

Zmiana godzin pracy sekretariatu!!!!

Drodzy Rodzice informujemy,  że w roku szkolnym 2017/2018

sekretariat jest czynny od poniedziałku do  piątku

w godzinach 07:15-15:15

 
uwaga

 
Uwaga Rodzice.

Szanowni Rodzice !

Od dnia 28.08.2017 u Intendenta w budynku przedszkolnym, będzie można podpisać umowę  na obiady  na rok szkolny 2017/2018. Ułatwi to organizację na początku września.

Druk umowy zamieszczony jest na stronie szkoły w zakładce stołówka.

Serdecznie zapraszamy !

 
Uwaga Rodzice !!!

Uwaga Rodzice !!!

W związku z rozpoczęciem roku szkolnego  
w poniedziałek tj. 04.09.2017r.  uczniowie, którzy chcą skorzystać  
z obiadu na stołówce szkolnej w tym  dniu, powinni zostać  wpisani do godz. 9:00
na listę znajdującą się na portierni.

 
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017

odbędzie się w piątek 23.06.2017r. w hali sportowej

dla klas 2 i 3

o  godz. 8.30,

dla klas 1, 4, 5, 6

o godz. 10.30.


 
KARTA ROWEROWA

 

KARTA ROWEROWA – WAŻNE INFORMACJE dla zdających

JAZDA PRÓBNA NA ROWERACH: 24 MAJA  -  ŚRODA

Klasa 4b  od około 13.45 do 14.05

Klasa 4e  od około 14.10 do 14.40

Klasa 4d  od około 14.40 do 15.10

Klasa 4a  od około 15.10 do 15.30

Klasa 4c - 29 MAJA PONIEDZIAŁEK, od godz. 15.15

PROSZĘ  MIEĆ  ROWERY  I  KASKI

TEST PRÓBNY – TEORIA: 29 MAJA PONIEDZIAŁEK

Sala 1.024

Klasa 4b  od 12.10  do 12.30 (i 4 osoby z 4d)

Klasa 4d  od 12.30 do 12.50

Klasa 4c  od 12.50 do  13.10

Klasa 4a  od 13.10 do 13.30

Klasa 4e  od  13.30 do 13.50

MISTRZ SKRZYŻOWAŃ – 26 CZERWCA –

PIĄTEK na 3 godzinie lekcyjnej  -  Sala multimedialna

EGZAMIN TEORETYCZNY – PO WYCIECZKACH

8 czerwca (4b,c,d,e ) oraz 13 czerwca (4a)

Termin dodatkowy dla nieobecnych w dniu egzaminu (z klas 4b,c,d,e) to 13 czerwca godz. 13.15 w sali 0.070

EGZAMIN PRAKTYCZNY

19 CZERWCA, poniedziałek (od około 8.30)

PROSZĘ MIEĆ ROWERY I KASKI

Dzieci będą proszone z lekcji na egzamin, który będzie się odbywał na boisku, a w razie deszczu – w hali sportowej.

 
« pierwszapoprzednia12345następnaostatnia »

Strona 2 z 5


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: business hosting php hosting Valid XHTML and CSS.