REKRUTACJA

Szukaj

Odwiedziny

Odsłon : 1335980
Ogłoszenia
DOMOWE DŻEMY

OD 12- 19 GRUDNIA SZKOLNY WOLONTARIAT ORGANIZUJE ZBIÓRKĘ DOMOWYCH DŻEMÓW I KONFITUR DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WE WROCŁAWIU. WYROBY PROSIMY ZOSTAWIAĆ NA STOLE PRZY PLAKACIE W HOLU SZKOŁY.

Z GÓRY DZIĘKUJEMY!

 
I Ty możesz być Mikołajem

 
Informacja dla rodziców

Szanowni  Państwo,
Informujemy, że od  23 grudnia 2017r. rozpoczyna się przerwa w zajęciach lekcyjnych, która trwa do 1 stycznia 2018r. .
Wzorem lat ubiegłych,  rodzice, którzy z powodów służbowych nie są w stanie zapewnić swoim dzieciom opieki w dniach: 27.12.2017, 28.12.2017, 29.12.2017, mogą starać się o zorganizowanie opieki w szkole.

Szkoła może zorganizować opiekę w dniach 27-29.12.2017 od godz. 730 do 1500 tylko dla tych uczniów, których rodzice zgłoszą w nieprzekraczalnym terminie do 15.12.2017  w sekretariacie szkoły pisemny wniosek o opiekę nad dzieckiem w szkole.

We wniosku należy wskazać:

- imię i nazwisko dziecka oraz klasę,

- dni, w które dziecko będzie korzystało  z opieki,

-  godziny pobytu w szkole (szkoła może zapewnić opiekę od godz. 730 do godz. 15oo ),

-  czy dziecko będzie  korzystało z obiadów,

Prosimy o zamieszczenie również ewentualnej zgody na samodzielny powrót do domu lub upoważnienia do odbioru dziecka przez wskazane osoby.

Kompletne wnioski należy składać w godzinach pracy sekretariatu tj. 715-1515 do 15.12.2017r.. .

 
WOLONTARIAT

 

Drodzy Uczniowie i Nauczyciele,

Macie pomysł na Szkolny Wolontariat?
Potrzebujecie ulokować gdzieś swoją energię?
Chcecie bezinteresownie pomagać, ale nie wiecie, w jaki sposób zacząć to robić?

Zapraszam na spotkanie 5.12.2017 (wtorek) o godzinie 15.00 do sali 1.060.

E. Kocik

 
ŚWIETLICOWY FESTYN INTEGRACYJNY

ŚWIETLICOWY
FESTYN
INTEGRACYJNY

DLA KLAS PIERWSZYCH

25.10.2017 (ŚRODA)

GODZ 17.00 – 18.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

 

Spotkanie ma na celu integrację uczniów klas pierwszych naszej szkoły i ich rodziców oraz nauczycieli. Planujemy dobrą zabawę przy kasztanach i ziemniakach oraz rozmowę przy smacznym cieście.

 

Prosimy Państwa o pomoc :

1)    ciasta (nie więcej niż dwa z jednej klasy, bez mas, żeby się nie popsuły), przekąski i napoje, a także talerzyki, kubeczki, łyżeczki jednorazowe; kawa, herbata, śmietanka

2)    3 kg jabłek, 3 kg marchewek, 3 kg ziemniaków na klasę (prosimy dostarczać je wcześniej niż w dniu imprezy)

3)    suche liście i kwiaty, trawy, owoce jarzębiny itp. oraz koszyki niepotrzebne – do kompozycji

4)    liczne przybycie w dobrych nastrojach (najlepiej w wygodnym obuwiu) i chęcią do zabawy

 

Zapraszamy na wspólną zabawę na  korytarz przy salach 0.063 i 0.064. (korytarz koło stołówki). Wszelkie pytania prosimy kierować do p. Anny Zynek (wychowawca świetlicy w sali 0.061).

 

Proszę pamiętać, że podczas spotkania dzieci
pozostają pod opieką rodziców.

 

Do zobaczenia!!!

 
Zbiórka karmy dla zwierząt

 
Projekt Let'S Move
Drodzy Rodzice!
III i ostatni rok w naszej szkole będzie realizowany projekt "Let'S Move - Droga do szkoły: bezpieczna, zdrowa i ekologiczna", którego celem jest promowanie wśród uczniów szkół podstawowych zrównoważonych, zdrowych i bezpiecznych sposobów przemieszczania się.
Zadania na ten rok szkolny związane z realizacją projektu:
Kampania "Dzień Zdrowia" - zachęcanie dzieci do przychodzenia do szkoły pieszo lub rowerem raz w tygodniu oraz jedzenie owoców/warzyw w w/w dniu.
Działania e-twinningowe - relacja z działań z realizacji projektu na platformie e-twinning (p.Anna Wasiak).
Upowszechnianie projektu - Współpraca międzyszkolna przy rozpowszechnianiu projektu, publikowanie wiadomości na stronie internetowej szkoły/blogu/sieci społecznościowej i gazetce szkolnej.
Organizowanie tzw. "Pieszych Autobusów" - polegają one na wspólnym, pieszym przemieszczaniu się uczniów do szkoły i z powrotem przy towarzyszeniu przynajmniej jednej osoby dorosłej.
Wśród wielu korzyści wynikających z organizacji Pieszych Autobusów można wyróżnić:
  • pomoc innym rodzicom w doprowadzeniu dzieci do szkoły,

  • budowanie więzi pomiędzy uczniami poprzez wspólne przemieszczanie się,

  • ograniczenie ruchu samochodowego przy szkole - ekologiczna alternatywa dla podwożenia dzieci do szkoły,

  • poznanie swojej okolicy, trasy do szkoły, lepsza orientacja w terenie,

  • ruch na świeżym powietrzu.

Zachęcam Państwa do organizowania Pieszych Autobusów. Dodatkowe informacje dot. możliwości zaangażowania się (rodziców dzieci uczęszczających do szkoły) w realizację zadania, można przeczytać na ulotce dostępnej w załączniku.

Koordynator projektu Bogumił Włodarczyk

 
Nabór na bezpłatne zajęcia dodatkowe

 

Informacja
 
Uwaga zmiana

UWAGA!!!

Zmiana godzin pracy sekretariatu!!!!

Drodzy Rodzice informujemy,  że w roku szkolnym 2017/2018

sekretariat jest czynny od poniedziałku do  piątku

w godzinach 07:15-15:15

 
uwaga

 
Uwaga Rodzice.

Szanowni Rodzice !

Od dnia 28.08.2017 u Intendenta w budynku przedszkolnym, będzie można podpisać umowę  na obiady  na rok szkolny 2017/2018. Ułatwi to organizację na początku września.

Druk umowy zamieszczony jest na stronie szkoły w zakładce stołówka.

Serdecznie zapraszamy !

 
Uwaga Rodzice !!!

Uwaga Rodzice !!!

W związku z rozpoczęciem roku szkolnego  
w poniedziałek tj. 04.09.2017r.  uczniowie, którzy chcą skorzystać  
z obiadu na stołówce szkolnej w tym  dniu, powinni zostać  wpisani do godz. 9:00
na listę znajdującą się na portierni.

 
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017

odbędzie się w piątek 23.06.2017r. w hali sportowej

dla klas 2 i 3

o  godz. 8.30,

dla klas 1, 4, 5, 6

o godz. 10.30.


 
KARTA ROWEROWA

 

KARTA ROWEROWA – WAŻNE INFORMACJE dla zdających

JAZDA PRÓBNA NA ROWERACH: 24 MAJA  -  ŚRODA

Klasa 4b  od około 13.45 do 14.05

Klasa 4e  od około 14.10 do 14.40

Klasa 4d  od około 14.40 do 15.10

Klasa 4a  od około 15.10 do 15.30

Klasa 4c - 29 MAJA PONIEDZIAŁEK, od godz. 15.15

PROSZĘ  MIEĆ  ROWERY  I  KASKI

TEST PRÓBNY – TEORIA: 29 MAJA PONIEDZIAŁEK

Sala 1.024

Klasa 4b  od 12.10  do 12.30 (i 4 osoby z 4d)

Klasa 4d  od 12.30 do 12.50

Klasa 4c  od 12.50 do  13.10

Klasa 4a  od 13.10 do 13.30

Klasa 4e  od  13.30 do 13.50

MISTRZ SKRZYŻOWAŃ – 26 CZERWCA –

PIĄTEK na 3 godzinie lekcyjnej  -  Sala multimedialna

EGZAMIN TEORETYCZNY – PO WYCIECZKACH

8 czerwca (4b,c,d,e ) oraz 13 czerwca (4a)

Termin dodatkowy dla nieobecnych w dniu egzaminu (z klas 4b,c,d,e) to 13 czerwca godz. 13.15 w sali 0.070

EGZAMIN PRAKTYCZNY

19 CZERWCA, poniedziałek (od około 8.30)

PROSZĘ MIEĆ ROWERY I KASKI

Dzieci będą proszone z lekcji na egzamin, który będzie się odbywał na boisku, a w razie deszczu – w hali sportowej.

 
ZBIÓRKA BATERII

 
Konkurs- Zakładka do książki

 
Zapraszamy do udziału!

WSPIERAMY  NASZE  FINALISTKI  Z  ODYSEI  UMYSŁU Uśmiech

Po licznych zapytaniach zdecydowaliśmy, że PRACE Z TECHNICZNYCH KONKURSÓW WIELKANOCNYCH BĘDĄ SPRZEDAWANE, a zebrane pieniądze przeznaczymy na bardzo ważny cel – pomoc dla naszych reprezentantek OU!! Uśmiech

 

W naszej szkole od kilku lat, w ramach programu edukacyjnego ODYSEA UMYSŁU, działają drużyny kreatywnych uczniów.

W tym roku szkolnym jedna z drużyn odniosła ogromny sukces podczas Eliminacji Regionalnych – zakwalifikowała się do Ogólnopolskiego Finału Odysei Umysłu, a tam… zdobyła tytuł wicemistrza Polski!! Nagrodą dla kreatywnych uczennic i trenerek jest prawo, by reprezentować naszą szkołę i kraj w Światowych Finałach kreatywności w USA. Finały odbędą się już pod koniec maja.

Aby nasza drużyna mogła pojechać do USA, potrzebna jest kwota około 70 tys. złotych (przelot w obie strony, zakwaterowanie, wyżywienie i inne wydatki związane z konkursem).

Wielkanocne prace konkursowe zostaną wycenione, podana zostanie cena minimalna, ale zapraszamy do wspomagania naszych dziewczyn wyższymi kwotami. J

 

Każdy może zostać MECENASEM KREATYWNOŚCI!!!

 

Organizator konkursów technicznych: S. A. Jąkalska

 
LIST OMEREK

MY uczennice  Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 16 z klasy 4, razem z dwiema trenerkami Małgorzatą Łabentowicz i Joanna Stajniak tworzymy drużynę Odysei Umysłu. Odyseja Umysłu to program edukacyjny realizowany w formie międzynarodowego konkursu, którego celem jest rozwój zdolności twórczych, jakie posiada każdy młody człowiek. Podczas zajęć uczymy się kreatywnego i krytycznego myślenia, angażując się w proces twórczego rozwiązywania problemów rozbieżnych, czyli takich, które rozwiązać można na wiele sposobów. Jesteśmy dziećmi, które nie boją się marzyć, myśleć nieszablonowo i tworzyć oryginalne rozwiązania.

Od września samodzielnie rozwiązywałyśmy problem długoterminowy oraz ćwiczyłyśmy  rozwiązywanie problemów spontanicznych. W tym roku szkolnym jako drużyna odnieśliśmy sukces podczas Eliminacji Regionalnych. Zakwalifikowaliśmy się na Ogólnopolski Finał Odysei Umysłu, gdzie zdobyłyśmy tytuł v-ce mistrza Polski i tym samym mamy prawo reprezentować nasz kraj na Finałach Światowych w USA, które odbędą się już w maju bieżącego roku. Możliwość udziału w Finale Światowym to dla nas olbrzymi sukces i szansa na przyszłość. Jednakże, aby móc pojechać do USA, potrzebna jest nam kwota około 70 tys. złotych na przelot w obie strony, zakwaterowanie, wyżywienie i inne wydatki związane z konkursem.

Wraz z Rodzicami aktywnie poszukujemy sponsorów, którzy wspomogliby naszą drużynę.  Wsparcie dla naszej drużyny to świetna forma promocji na nagłośnionym, medialnym widowisku, jakim z pewnością jest Światowy Finał Odysei Umysłu, który odbędzie się na Uniwersytecie Stanowym w Michigan w dniach od 23 do 28 maja br.

We wtorek 11.04. zapraszamy na ciasto do kawiarenki odysejowej godz. 16.00 do 18.00 będzie można kupić kawę i ciastko, a zebrane pieniądze przekażemy na drużynę z Odysei Umysłu.

Od poniedziałku 10.04 do środy 12.04 będzie w szkole kiermasz świąteczny, również wspierający drużynę odysejową. Dzieci mogą mieć kieszonkowe, by móc zakupić różne rzeczy. W domu mogą zrobić też jakąś rzecz na kiermasz do sprzedaży. Zachęcam Państwa do  zaangażowania. Wspomagając nas, wspomagają Państwo utalentowane dzieci i promują rozwój zdolności twórczych.

Oto numer konta, na które można wpłacać pieniądze, aby pomóc drużynie:

Rachunek bankowy Rady Rodziców

Właściciel/Odbiorca:

Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej Nr 16

ul. Wietrzna 50, 53-024 Wrocław

nr rachunku: 32 1440 1156 0000 0000 1566 6102

- w tytule proszę dopisać Odyseja Umysłu 2017r.

 

Warto nam pomóc.

Drużyna Omerki (Olga Prokopska, Lena Michałków, Julia Kawalec, Basia Kawalec, Amelia Grądziel, Maja Cichocka, Tosia Kałuża oraz trenerki: Małgosia Łabentowicz, Joasia Stajniak)

 
DZIEŃ OTWARTY

 
DZIEŃ ODRY

 

22 kwietnia w Światowy Dzień Ziemi zapraszamy na nadodrzańskie bulwary, by wspólnie bawić się i poznawać naszą wrocławską rzekę. Spotkanie ma pokazać Odrę jako miejsce rekreacji i wypoczynku, ale także ważny element środowiska i gospodarki.

W roku 2016 Biuro Promocji Miasta i Turystyki zorganizowało „Festyn na Bulwarze Dunikowskiego”, który spotkał się z tak ciepłym przyjęciem mieszkańców, że impreza będzie kontynuowana jako Dzień Odry i na stałe zagości w kalendarzu wydarzeń. Potencjał Odry jest ogromny – zrewitalizowane nabrzeże daje możliwość wypoczynku i rekreacji, w okolicy rzeki powstaje wiele miejsc komercyjnych, wypożyczalni sprzętu, a po rzece pływają liczni armatorzy floty pasażerskiej. Odra spełnia też bardzo istotną rolę dla środowiska naturalnego i jest ważnym elementem starań Wrocławia o tytuł Zielonej Stolicy Europy. Zapraszamy wszystkich do udziału w tym wydarzeniu, a chętnych także do włączenia się w naszą akcję.

Podczas imprezy swoją prezentację będą miały liczne atrakcje Wrocławia. Głód będzie można zaspokoić w food truckach, a głód wiedzy podczas licznych warsztatów w strefach: miejskiej, żeglarskiej i ekologicznej czy gospodarczej. Nie pozwolimy nudzić się nikomu – od seniora po juniora!

Szczegóły programu wkrótce na www.wroclawnadodra.pl

źródło: http://www.wroclaw.pl/go/wydarzenia/rozrywka/35095-dzien-odry-22-kwietnia-spotkajmy-sie-nad-odra

 

 
URUCHAMIAMY DZIECIAKI!

Uczniowie i nauczyciele Naszej szkoły biorą udział w akcji prozdrowotnej pt. „Uruchamiamy Dzieciaki”. Akcja ta organizowana jest przez Uniwersytet Medyczny i Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu. Projekt ma na celu zwrócenie uwagi na problem nadwagi i otyłości oraz zbyt małej aktywności fizycznej u dzieci. Uczniowie klas IV – VI w związku z tą akcją będą brać udział w Teście Coopera (12 minutowy marszo-bieg), który zawiera 3 szczeble. Eliminacje klasowe, finał szkolny oraz finał ogólnowrocławski, który będzie miał miejsce w czerwcu na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu. Podczas finału wrocławskiego testu Coopera organizowane będą rozgrywki towarzyszące grom w koszykówkę oraz siatkówkę. Nauczyciele w związku z tą akcją, oprócz zachęcania dzieci do aktywności fizycznej,  uczestniczą w wykładach naukowych, podczas których poruszane są tematy związane z aktywnością dzieci, wadami postawy, otyłością, zaburzeniami psychicznymi, odpowiednią żywnością itp. Całą akcję honorowym patronatem objął Prezydent  Wrocławia oraz Jego Magnificencja Rektor prof. Marek Ziętka.

 
« pierwszapoprzednia12345następnaostatnia »

Strona 3 z 5


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: business hosting php hosting Valid XHTML and CSS.