Aktualności
-
Dzień Wody
22 marca dzieci z grupy IV poznały tajemnice wody i jej znaczenie dla życia ludzi, zwierząt i roślin. Postanowiliśmy połączyć zajęcia edukacyjne ze świetną zabawą. Dzieci poznały wędrówkę kropel wody…
-
Poranek logopedyczny marzec
Dzieci z grupy V uczestniczyły w poranku logopedycznym, którego motywem przewodnim były tradycje związane z Wielkanocą. Przedszkolaki wykonywały ćwiczenia usprawniające aparat artykulacyjny, doskonaliły umiejętność czytania, sylabizowania, głoskowania oraz brały udział…
-
Poranki logopedyczne marzec
Dzieci z grupy III brały udział w marcowych porankach logopedycznych, podczas których rozwijały percepcję słuchową poprzez zabawy logorytmiczne oraz zabawy ruchowe, jak również usprawniały aparat artykulacyjny podczas zabaw z przybornikiem…
-
Dzień Gofra w grupie VI
26 marca dzieci z grupy VI obchodziły dzień gofra. W czasie zajęć chętne z nich uczyły się jak krok po kroku wykonywać te pyszne specjały. Rozbijaliśmy jajka (odzielająć białko od…
-
Wycieczka do Straży Pożarnej
11 marca dzieci z grupy VI wybrały się na wycieczkę do Staży Pożarnej przy ulicy Kosmonautów do sali edukacyjnej Ognik. Na miejscu przywitał sześciolatki pan komendant w randze kapitana, który…
-
Konkurs plastyczny „Dom pszczoły, dom mrówki”
Serdecznie zapraszamy wszystkie Dzieci wraz z Rodzicami do udziału w konkursie plastycznym pt: „Dom pszczoły, dom mrówki” Regulamin
-
Dzień Dinozaura
26 lutego przypada Dzień Dinozaura – dzieci z grupy VI postanowiły uczcić ten dzień układając puzzle o dinozaurach. Świetnie pracowały w zespołach. Ale tematyka o dinozaurach tak dzieci zaciekawiła, że…
-
Projekt „Pszczoły i mrówki mają swoje kryjówki”
Pszczoły i mrówki mają swoje kryjówki Projekt realizowany w Przedszkolu Nr 16 we Wrocławiu w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki Logopedycznej Czas trwania projektu: 02.01-17.04.2024 Projekt został zrealizowany we wszystkich…
-
Poranek logopedyczny w lutym
Dzieci z grupy VI uczestniczyły w poranku logopedycznym prowadzonym przez panią Dorotę. Przedszkolaki ćwiczyły buzię i język z użyciem lusterka a także sprawnie powtarzały wiersz o malarzu i układały historyjkę…


