Rekrutacja

Polsko-słowackie obchody Dnia Matematyki

 

O interdyscyplinarności projektów eTwinning przekonują się uczniowie klasy 7a, którzy wspólnie ze szkołami ze Słowacji, Węgier i Turcji  realizują projekt LET’S PLAY WITH MATHS. Głównym celem projektu jest tworzenie przez uczniów gier matematycznych, zarówno w wersjach online, jak i offline. Uczniowie tworzą gry matematyczne w języku angielskim i przesyłają je partnerom do testowania. 

Pierwszym zadaniem wszystkich partnerów tj. uczniów z SP16,  z Súkromná základná škola Dotyk w Ružomberok na Słowacji, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu w Fatsa w Turcji, Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola w Dunakeszi na Węgrzech oraz Özel İsmail Kaymak Ortaokulu w Merkez w Turcji, było opracowanie propozycji logo projektu. Nasze propozycje można obejrzeć w prezentacji: https://en.calameo.com/read/00190133029f496beac16

Logo projektu zostało wybrane w międzynarodowym głosowaniu.

Nasi siódmoklasiści opracowali pytania do gier matematycznych – powstały m.in gry: https://scratch.mit.edu/projects/646849996, https://view.genial.ly/6213ad07ed20280013a51bf0/interactive-content-sailboat-maths-quiz.

14 marca wspólnie ze słowackimi partnerami świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Matematyki, grając w przygotowanego przez polskiego i słowackiego koordynatora projektu Kahoota oraz grę „Who has?”. Udało się pokonać różnice programowe między naszymi szkołami, aby stworzyć wspólne gry matematyczne. Pierwsze rozgrywki wygrała polska drużyna😊

Iwona Kowalik

Logo projektu LET’S PLAY WITH MATHS!
Logo projektu LET’S PLAY WITH MATHS!
Uczestnicy polsko-słowackich rozgrywek w matematycznego Kahoota
Uczestnicy polsko-słowackich rozgrywek w matematycznego Kahoota
Polsko-słowacki matematyczny Kahoot w SP16
Polsko-słowacki matematyczny Kahoot w SP16
Laureaci polsko-słowackich rozgrywek w matematycznego Kahoota
Laureaci polsko-słowackich rozgrywek w matematycznego Kahoota
Gra Who has? podczas polsko-słowackich obchodów Dnia Matematyki
Gra Who has? podczas polsko-słowackich obchodów Dnia Matematyki
Skip to content