Rekrutacja

Po co nam matematyka?

Czy matematyka jest niezbędna w nauce, w pracy i codziennym życiu? Czy korzystają z niej inżynierowie, cukiernicy, a nawet muzycy? Czy ciało ludzkie można matematycznie opisać?

Na te i inne pytania uczniowie klas 2b, 2c, 2d znaleźli odpowiedź w trakcie zajęć. Ponadto rozwijali umiejętności korzystania z podstawowych narzędzi matematyki w życiu codziennym oraz matematycznego rozumowania. Doświadczali obecności matematyki projektując i następnie tworząc budowle z klocków konstrukcyjnych zakupionych w ramach Laboratoriów Przyszłości. 

#LaboratoriaPrzyszłości 

Beata Waincetel-Tabor, Dorota Gołębiowska

BUDOWA MOSTU NA PODSTAWIE PROJEKTU 1
BUDOWA MOSTU NA PODSTAWIE PROJEKTU 1
BUDOWA MOSTU NA PODSTAWIE PROJEKTU 2
BUDOWA MOSTU NA PODSTAWIE PROJEKTU 2
PROCES PROJEKTOWANIA
PROCES PROJEKTOWANIA
TWORZENIE PROJEKTU MOSTU
TWORZENIE PROJEKTU MOSTU
Skip to content