Rekrutacja

Matematyczny Dzień Kropki

15 września zrealizowaliśmy w klasach 4a, 5a i 8b kolejną aktywność projektu (Nie)zwykła matematyka z Modułu – w ramach obchodów Matematycznych świąt niematematycznych celebrowaliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. Uczniowie klas 4 musieli przejść kołowy labirynt i dokończyć obrazek łącząc w porządku rosnącym kropki zaszyfrowane działaniami arytmetycznymi. Piątoklasiści rozwiązywali zadania zakodowane alfabetem Braile’a, a ósmoklasiści układali „kropkowe” puzzle – domino, ćwicząc jednocześnie działania na potęgach i pierwiastkach. 

Iwona Kowalik

Odszyfrowywanie treści zadań zapisanych alfabetem Braile’a
Odszyfrowywanie treści zadań zapisanych alfabetem Braile’a
Puzzle dla ósmoklasistów z działaniami na potęgach i pierwiastkachPuzzle dla ósmoklasistów z działaniami na potęgach i pierwiastkach
Puzzle dla ósmoklasistów z działaniami na potęgach i pierwiastkach
Labirynt dla uczniów klasy 4
Labirynt dla uczniów klasy 4
Obrazek z kropkami zaszyfrowanymi działaniami arytmetycznymi
Obrazek z kropkami zaszyfrowanymi działaniami arytmetycznymi

 

Skip to content