Rekrutacja

„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c

W ramach realizacji innowacji pedagogicznej w klasie 3 c pierwsze zajęcia poświęcone były tematowi „Jak uczy się mózg”.  Uczniowie w trakcie trwania innowacji zostaną wyposażeni w umiejętności uczenia się wspierające ich na kolejnym etapie edukacyjnym.  Na spotkaniu uczestnicy poznali tajniki funkcjonowania mózgu, roli hipokampa w motywacji do nauki oraz znaczenie prawidłowej postawy ciała podczas lekcji dla prawidłowego funkcjonowania połączeń między półkulami.  Na zajęciach zostały zastosowane elementy Integracji Bilateralnej, która kładzie nacisk na integrację i współpracę funkcji obu półkul  prowadzone przez certyfikowaną trenerkę tej metody p. Dorotę Dziemaszkiewicz.   

Zuzanna Czyszczoń

"Jak uczy się mózg" - innowacja pedagogiczna w klasie 3c
„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c
"Jak uczy się mózg" - innowacja pedagogiczna w klasie 3c
„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c
"Jak uczy się mózg" - innowacja pedagogiczna w klasie 3c
„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c
"Jak uczy się mózg" - innowacja pedagogiczna w klasie 3c
„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c
"Jak uczy się mózg" - innowacja pedagogiczna w klasie 3c
„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c
"Jak uczy się mózg" - innowacja pedagogiczna w klasie 3c
„Jak uczy się mózg” – innowacja pedagogiczna w klasie 3c

 

Skip to content