Rekrutacja

Laboratoria przyszłości na lekcjach matematyki

Czy wszystko, co duże jest ciężkie? Czy kilogram pierza waży tyle samo, co kilogram żelaza? Czy marchewka po pokrojeniu waży tyle samo co przed?

Na te i inne pytania uczniowie klasy 2b i 2d znaleźli odpowiedź podczas lekcji matematyki.

W trakcie zajęć dzieci wykonywały szereg aktywności wykorzystując pomoce zakupione w ramach Programu Laboratoria Przyszłości. Uczniowie krojąc i ważąc owoce i warzywa, doświadczyli na czym polega stałość wagi i że kilogram jest równy kilogramowi. Miłym akcentem na zakończenie zajęć była degustacja ważonych owoców.

Beata Waincetel-Tabor

# LaboratoriaPrzyszłości

DOŚWIADCZENIE Z MARCHEWKĄ
DOŚWIADCZENIE Z MARCHEWKĄ
CZY KG MARCHEWKI WAŻY TYLE SAMO CO KG JABŁEK
CZY KG MARCHEWKI WAŻY TYLE SAMO CO KG JABŁEK
CO JEST CIĘŻSZE -SAMODZIELNE SKONSTRUOWANIE WAGI
CO JEST CIĘŻSZE -SAMODZIELNE SKONSTRUOWANIE WAGI
CZY POKROJONA GRUSZKA WAŻY TYLE SAMO
CZY POKROJONA GRUSZKA WAŻY TYLE SAMO
WAŻENIE
WAŻENIE

 

Skip to content