Rekrutacja

Regulamin konkursu „Szkolny MEM”

  1. Organizatorzy

Organizatorem konkursu jest Samorząd Uczniowski SP 16 we Wrocławiu

  1. Uczestnicy

Konkurs jest skierowany do uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 we Wrocławiu

III. Cel konkursu

Celem konkursu jest poznanie gatunku wypowiedzi internetowej, opartej na schemacie konstrukcyjnym, wykorzystującym skonwencjonalizowane elementy związane z historią i kulturą Internetu. Rozwijanie umiejętności graficznych, plastycznych i informatycznych oraz promocja szkolnych talentów. 

  1. Czas trwania konkursu

Konkurs trwa od 12.06.2023 r. do 19.06.2023 r. 

  1. Zasady konkursu
  1. Zgłoszenie do konkursu odbywa się przez wiadomość mailową. Swoje memy można przesyłać na adres pausol2720@edu.wroclaw.pl do poniedziałku  19.06.2023 r. 
  2. Mem musi być dołączony w załączniku w formacie .jpg.
  3. W wiadomości musi znajdować się imię i nazwisko ucznia, klasa oraz załącznik nazwany imieniem, nazwiskiem i klasą autora.
  4. Mem musi opierać się na załączonym do regulaminu zdjęciu.
  5. Mem nie może personalnie nikogo obrażać ani wyśmiewać, nie może być wulgarny.
  6. Korzystać można ze źródeł z wolną licencją, różnego rodzaju generatorów memów (np. memy.pl).
  7. Autorem mema zgłoszonego do konkursu może być tylko jedna osoba.
  8. Jeden uczestnik może nadesłać dowolną ilość prac konkursowych.
  9. Zwycięskiego mema wyłoni komisja konkursowa powołana przez organizatora. 
  10. KRYTERIA OCENIANIA PRAC: 
  • Prezentacja tematu w sposób interesujący i przyciągający uwagę.
  • Oryginalność i pomysłowość. 
  • Poprawność merytoryczna i językowa zamieszczonych informacji.
Szkolna szafka
Grafika do wykorzystania
Skip to content