Rekrutacja

Ja tu prowadzę!

Uczniowie klas 7 i 8 stanęli po drugiej stronie stołu laboratoryjnego. Przeprowadzili lekcje z chemii prezentując nabyte umiejętności. Do zajęć przygotowywali się na zajęciach Koła Chemicznego. Doświadczenia przeprowadzali z zachowaniem przepisów bhp i pod nadzorem nauczyciela.

W procesie kształcenia chemicznego uczniowie odbierają informacje głównie przez receptory wzroku i słuchu. Duże znaczenie mają też inne zmysły: dotyk i węch. Istotne są także receptory kontrolujące koordynację ruchów motorycznych, głównie w kształceniu umiejętności praktycznych.

Opiekun

Izabela Han

Mikołaj sporządza kleik skrobiowy
Mikołaj sporządza kleik skrobiowy
Miłosz i Bartek przeprowadzają doświadczenia z cukrami
Miłosz i Bartek przeprowadzają doświadczenia z cukrami
Adam wykonuje próbę skrobiową
Adam wykonuje próbę skrobiową
Efekt Tyndalla
Efekt Tyndalla
Radek bada temperaturę topnienia tłuszczu
Radek bada temperaturę topnienia tłuszczu
Radek bara temperaturę tłuszczu
Radek bada rozpuszczalność tłuszczów
Milena spala magnez w tlenie
Milena spala magnez w tlenie
Milena i Oliwia badają rozpuszczalność tlenu w wodzie
Milena i Oliwia badają rozpuszczalność tlenu w wodzie
Marianna i Patrycja otrzymują tlen
Marianna i Patrycja otrzymują tlen
Anna przeprowadza odparowanie
Anna przeprowadza odparowanie
Lila bada rozpuszczalność tłuszczów w benzynie
Lila bada rozpuszczalność tłuszczów w benzynie
Szymon przeprowadza lekcję o powietrzu
Szymon przeprowadza lekcję o powietrzu
Skip to content