1. W godzinach 6:30 – 8:00
1) schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach zainteresowań;
2) zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat z małym zespołem bądź indywidualnie;
2. W godzinach 8:00 – 9:00:
1) ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem;
2) poranek logopedyczny – MPPL;
3) przygotowanie do śniadania;
4) śniadanie;
5) mycie zębów.
3. W godzinach 9:00 – 12:00:
1) zajęcia inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dzieci
w sferze ruchowej, muzycznej, plastycznej, językowej, matematycznej;
2) zajęcia dodatkowe;
3) spacery w celu dydaktycznym lub rekreacyjnym;
4) zabawy w ogrodzie przedszkolnym;
5) przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne.
4. W godzinach 12:00 – 14:00:
1) I danie obiadowe – zupa+ owoc;
2) odpoczynek dla dzieci najmłodszych;
3) zajęcia programowe o charakterze poszerzającym treści programowe;
4) opowiadanie lub czytanie bajek, zabawa w teatr, zabawy uspokajające
i relaksujące;
5) spacer, zabawy w ogrodzie lub w kącikach zainteresowań;
6) zajęcia dodatkowe;
7) przygotowanie do II dania obiadowego.
5. W godzinach 14:00 – 17:00:
1) II danie obiadowe + deser;
2) wyjście na podwórko przedszkolne, zabawy ruchowe ze śpiewem;
3) gry planszowe i zabawy konstrukcyjne;
4) zabawy dydaktyczne, zajęcia w małych zespołach, praca indywidualna.
5) swobodne zabawy w kącikach zainteresowań według wyboru dzieci.
6) Prace porządkowe w sali, rozchodzenie się dzieci.